رابطه شريفي‌نيا با بازيگران خارجي / عکس

اهالي هنر در كنار حرفه فعاليت خود رازهاي اسرار آميز و نهفته‌اي دارند كه در اين بخش به گزيده‌اي از آن‌ها اشاره خواهيم کرد.

دو بازيگر سينماي ايران “لادن مستوفي” و “مژده شمسايي” همسر دو كارگردان “شهرام اسدي” و “بهرام بيضايي” هستند با اين تفاوت كه شمسايي فقط در فيلم‌هاي همسرش بازي مي‌كند اما اسدي با حضور مستوفي در آثار كارگردان‌هاي ديگر مشكلي ندارد.

رابطه شريفي‌نيا با بازيگران خارجي / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

بسياري از بازيگران مطرح در رشته‌هاي دانشگاهي غير هنري درس خوانده‌اند اما در ميان آن‌ها “گلاب آدينه” كه ليسانس رشته اقتصاد سياسي دارد، شايد نامربوط‌ترين تحصيلات با حرفه خود را داشته باشد.

رابطه شريفي‌نيا با بازيگران خارجي / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

“مهران مديري”، زماني كه وضعيت مالي شبكه پنج تلويزيون خوب نبود به دعوت پورمحمدي و با موافقت رئيس سازمان با سريال “پاورچين” به تلويزيون آمد و ظرف سه ماه مشکل مالي شبكه پنج به لطف جذب آگاهي‌هاي بازرگاني برطرف شد.

رابطه شريفي‌نيا با بازيگران خارجي / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

“مهران غفوريان”، براي هيچ چيز به اندازه كفش‌هايش ارزش قائل نيست. او در زمان دانشجويي گرچه وضعيت مالي فوق العاده‌اي نداشت اما بعضاً براي خريد هر جفت كفش صد هزار تومان هزينه مي‌كرد و موجب حسادت بعضي همكلاسي‌هايش مي‌شد.

“ابراهيم شيباني”، كارگردان “زهر عسل”، “صحنه جرم” و “ورود ممنوع” همان پسر جواني است كه در “زير پوست شهر” با گلاب آدينه و فروتن همبازي بود او در ۲۲ سالگي “زهر عسل” را ساخت تا جوان‌ترين كارگردان فيلم‌هاي بلند سينمايي ايران لقب بگيرد.

“حسين ياري”، از نظر بسياري از دوستانش مي‌توانست به عنوان بازيكن فوتبال موقعيت بهتري داشته باشد تا بازيگر سينما و تلويزيون دريبل‌هاي حسين ياري از تكنيك خداداد عزيزي كمتر نيست.

“ماهايا پطروسيان”، در دبستان فرانسوي ژاندارك كه مدرسه‌اي دو زبانه بود درس خواند اما بعد از گذشت سال‌هاي طولاني الان تسلط چنداني روي زبان فرانسوي ندارد او حدود يكسال و اندي پيش مسلمان شد.

رابطه شريفي‌نيا با بازيگران خارجي / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

“شاهرخ فروتنيان” بازيگر فيلم‌هاي “مارمولك”، “شام آخر” و “كافه ستاره” به نقاشي و مجسمه سازي علاقه زيادي دارد و به خاطر دنياي خاصي كه براي خودش در عرصه هنرهاي تجسمي درست كرد، به بسياري از پيشنهادهاي بازيگري جواب منفي مي‌دهد

دشمنان محمدرضا شريفي نيا، از اوايل سال ۸۴ اين موج را ايجاد كردند كه او اصلاً بازيگر خوبي نيست و فقط پشت دوربين است به همين دليل كه علاقه چنداني به بازيگري ندارد از همان زمان تصميم گرفت در تمام پروژه‌هاي سينمايي ولو به صورت بسيار كوتاه بازي كند. او با وجود كوتاهي نقش‌هايش جزء پركارترين بازيگر سينماي ايران است.

“عزت الله انتظامي”، از كودكي علاقه زيادي به موسيقي داشت اما به دليل آن كه نمي‌خواست از اين شاخه به آن شاخه بپرد تصميم گرفت هيچ حركتي در موسيقي انجام ندهد در عوض هر سه فرزند او موسيقي دان هستند كه از ميان آن‌ها مجيد در ايران فعاليت مي‌كند و دو پسر ديگرش در اروپا از راه موسيقي زندگي مي‌كنند.

“محمدحسين لطيفي”، فيلمي ساخت با نام “عروس فراري” اما مسئولان خواستار تغيير نام آن شدند زيرا در سال‌هاي پيش از انقلاب فيلمي به نام ساخته شده است به همين علت لطيفي اسم “عينك دودي” را براي فيلمش انتخاب كرد اما چند سال بعد مسئولان جديد به بهرام كاظمي اجازه دادند اسم فيلمش را به “عروس فراري” بگذارد.

رابطه شريفي‌نيا با بازيگران خارجي / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

“بهرام رادان”، زودتر از بسياري از بازيگران سينماي ايران سيگاري شد اما در يك تصميم فوق العاده اوايل سال ۸۵ سيگار را براي هميشه ترك كرد.

“شهاب حسيني” در دانشگاه با همسرش آشنا شد و براي اولين و آخرين بار عاشق شد بررسي‌هاي آماري نشان مي‌دهد در جدايي بازيگران سينما از همسرانشان خانم هاي بازيگر نسبت به آقايان هنرپيشه پيشرفت قابل توجهي داشتند.

“محمدرضا شريفي نيا”، با بسياري از بازيگران سينماي هنر از جمله شاهرخ خان آشناست و معمولاً هر ماه با آنان مكاتبه دارد. 

“مهناز افشار”، سال ۸۲ با پيشنهاد مالي خوبي براي تبليغ محصولات يك كمپاني خارجي مواجه شد و حتي براي بيلبوردهاي تبليغاتي اين كمپاني عكس گرفت اما مسئولان عالي رتبه به دليل شباهت چهره افشار با يكي از خوانندگان قديمي اجازه ندادند او در تبليغات مذكور ظاهر شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي