تکذیب خبر توقف تولید سریال معمای شاه

تاريخ : 28 دی

در این مطلب به جزییات تکذیب خبر توقف تولید سریال معمای شاه می پردازیم.

تکذیب خبر توقف تولید سریال معمای شاه, پورتال خبری فرهنگی گهر

رئیس مرکز امور نمایشی سیما شایعه توقف تولید سریال معمای شاه را تکذیب کرد.

در پی انتشار برخی شایعات در روزهای اخیر در خصوص توقف ضبط سریال معمای شاه به‌دلیل مشکلات مالی و درخواست برخی از عوامل سریال برای افزایش دستمزد، روابط عمومی صدا و سیما ضروری دانست تا صحت و سقم این مطالب را از رییس مرکز نمایشی سیما جویا شود. رحمان سیفی آزاد در این گفت‌و‌گو ضمن تکذیب این شایعات اعلام کرد: «در برنامه تولید این سریال هیچ‌گونه تغییر عمده‌ای شکل نگرفته و ساخت این سریال تا پایان با قوت ادامه دارد».

رئیس مرکز امور نمایشی سیما با اشاره به توقف ناشی از بروز مشکلات مالی در تولید این سریال افزود: تعطیلی و توقف پروژه‌های تاریخی و پرهزینه سیما به‌دلیل مشکلات مالی، امری طبیعی است که متأسفانه به‌دلیل تنگناهای مالی و به‌خلاف میل سازمان صدا و سیما رخ می‌دهد. بدیهی است در شرایط فعلی سازمان که بارها نیز از سوی مسئولان مورد گوشزد و تذکر واقع شده، آثار تاریخی به‌واسطه هزینه‌بر بودن از جهاتی همچون: ساخت دکور و اجرای گریم و طراحی و دوخت لباس و…، نیاز به حضور هنروران، نیاز به تجهیزات گران‌قیمت همچون اتومبیل‌های قدیمی و… نیازمند تزریق مالی منظم هستند.

البته در طول سه سال گذشته دست‌اندرکاران معمای شاه در سطوح مختلف با این تنگناهای مالی کنار آمده و با وجود مشکلات مالی  و حتی عدم‌پرداخت بخشهایی از دستمزدشان، با قوت تولید و ساخت این اثر را ادامه داده‌اند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

وی در ادامه یادآور شد: این مشکلات هیچ خللی به تولید کار وارد نساخته و باعث تغییر در فیلم‌نامه، حذف بخشهایی از داستان و یا اتمام زودهنگام کار نشده است و توقف چندروزه اخیر به‌دلیل آماده سازی لوکیشن‌های فاز سوم بوده است و از روز سه‌شنبه هفته جاری عوامل با حضور در لوکیشن زندان قصر فاز سوم را کلید خواهند زد”.

سیفی آزاد با گلایه از طرح شایعات واظهار نظرهای غیرکارشناسانه در یرخی رسانه‌ها، بیان مطالبی درخصوص اینکه توقف پروژه به‌دلیل درخواست دستمزد بیشتر از سوی عوامل و بازیگران بوده، تکذیب کرد و ادامه داد: «تمامی دست‌اندرکاران معمای شاه ضمن توجه به انتقادات سازنده و بی‌غرض، به آنچه در این سریال ساخته می‌شود ایمان و اعتقاد قلبی دارند و فاز سوم تولید این سریال را که از روز سه‌شنبه هفته جاری آغاز می‌شود با قوت و توان کامل پی خواهند گرفت.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي