از لاک‌های جیغ استفاده کنید

تابستان، زمان خوبی برای امتحان کردن رنگ‌های جسورانه است که در کنار پوست‌های برنزه فوق العاده بنظر می‌رسد. آیا تابحال لاکی خریده‌اید که در بطری جیغ بنظر بیاید، اما هنگام استفاده متوجه شوید که اینگونه نیست؟ لازم نیست آن را دور بیندازید. فقط کافی است قبل از لاک زدن، یک لاک سفید مات ارزان قیمت روی ناخن‌هایتان بزنید. رنگ سفید، لاکتان را جذاب و با طراوت می‌کند.

زمان برنزه

برای درخشندگی طبیعی پوستتان در تابستان، هیچ چیز بهتر از یک برنزه کننده‌ی خوب نیست. استفاده از یک پودر برنزه کننده، آسان‌تر از نوع کرمی یا مایع آن است. برنزه کننده‌ای انتخاب کنید که بیش از دو درجه، تیره‌تر از پوستتان نباشد.

بعد از زدن لوسیون رنگی‌تان، چند دقیقه صبر کنید و سپس از برنزه کننده استفاده کنید. اگر پوست شما هنوز مرطوب باشد، رنگ پوستتان تکه تکه یا رگه‌دار خواهد شد. قلم‌مو را روی پودر فشرده بچرخانید و آن را به پشت دستتان بزنید تا پودر اضافی خارج شود. با حرکات رفت و برگشتی، قلم‌مو را روی شقیقه بمالید، به سمت یکی از گونه‌ها وسپس خط فکتان بروید.

مورد شماره ۳ را هم در نظر داشته باشید. این کار را برای سمت دیگر صورتتان نیز تکرار کنید. کارتان را با پودر زدن روی بینی و گردن (و حتی پشتتان، در صورتیکه که موهایتان را در بالای سر جمع کرده اید) به پایان ببرید. حتما پودر را در قسمت یقه‌تان، کاملا ترکیب کنید.

و البته، کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید

کرم ضد آفتاب، باید جزو اصلی برنامه‌ی روزانه‌ی شما باشد، اما وقتی برای مدت طولانی در بیرون از منزل هستید، باید مطمئن شوید که از ضد آفتاب با طیف گسترده استفاده می‌کنید. به دنبال ضد آفتابی باشید که دارای پوشش محافظ در برابر اشعه UV باشد که می‌تواند روی بدن نیز استفاده شود.

اما مراقب باشید که آن را کجا قرار می‌دهید. هرگز کرم ضد آفتاب (و همچنین بالم لب حاوی SPF) را در داشبورد ماشین نگذارید. هنگامیکه ماشین در زیر خورشید گرم می‌شود، درجه‌ی حرارت بالا می‌تواند باعث شود مواد تشکیل دهنده‌ی فعال ضد آفتاب فاسد شوند.

این یعنی شما SPF‌ ای که روی بطری نوشته شده را دریافت نمی‌کنید. در واقع ممکن است مانند این باشد که فقط یک مرطوب کننده‌ی غلیظ زده‌اید (علاوه بر این، بالم لب نیز می‌تواند آب شود).