زن بی شرم کرجی بالاخره بازداشت شد / عکس

سرهنگ نیکنام در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، کارشناسان وبلاگی را که اقدام به انتشار و بارگزاری تصاویر مستهجن و مبتذل کرده بود، شناسایی کردند و او را دستگیر کردند.
زن بی شرم کرجی بالاخره بازداشت شد / عکس
نیکنام ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد دایرکننده وبلاگ با درج این تصاویر به همراه شماره های تماس سعی در منحرف کردن ذهن کاربران و ترویج فساد داشت و از این طریق اقدام به اخاذی می کرده که سرانجام پس از تحقیقات تخصصی متهمه اهل و ساکن کرج شناسایی و به مقر پلیس فتا احضار شد.

وی افزود: متهمه در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود اما پس از رویت مستندات به بزه خود اعتراف و اظهار کرد با همکاری یکی از دوستانش اقدام به ایجاد چندین وبلاگ و انتشار تصاویر مبتذل کرده و از افرادی که با وی تماس می گرفتند کارت شارژ تلفن دریافت می کرد.

منبع: پارسناز

نیکنام با تاکید براینکه والدین باید نظارت بیشتری نسبت به فعالیت فرزندان خود در اینترنت داشته باشند تا فرزندانشان گرفتار سایت های آلوده نشوند، از کاربران اینترنت خواست: اگر وارد محیط چت شدند نسبت به عواقب و سوءاستفاد ه های احتمالی دوستی های اینترنتی هوشیار بوده و به دوستی های اینترنتی که سرانجام تلخی دارد، اطمینان نکنند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه