خبر خوش برای مستمری بگیران

سید تقی نوربخش عصر امروز در جمع مسئولان و اقشار مختلف از مردم این شهر قول داد در اسرع وقت بدهی 2 میلیارد و 500 هزار تومانی سازمان تامین اجتماعی به بیمارستان مرودشت پرداخت شود.

خبر خوش برای مستمری بگیران

وی همچنین اظهار داشت: به شرط تامین زیرساخت‌های لازم و ایجاد شبکه‌های مخابراتی این سازمان مشکلی بابت ایجاد شعبه‌های اقماری یا کارگزینی تامین اجتماعی برای شهرهای شهرستان مرودشت ندارد.

نوربخش افزود: تمام توان خود را به‌کار خواهیم بست تا عیدی مستمری‌بگیران در بهمن ماه امسال پرداخت شود.

مدیرعامل تامین اجتماعی اضافه کرد: این سازمان به دلایل ذاتی و به ویژه مشکلاتی که در چند سال اخیر گریبان‌گیر آن بوده است و تغییرات مدیریتی مکرر و تکالیفی که گاهی جنبه‌های حمایتی دارد منابع و مصارف آن به‌شدت تعدیل شد.

وی اظهار امیدواری کرد که با اقدامات سازمان در دولت تدبیر و امید نه تنها خللی در ماموریت‌هایش ایجاد نشود بلکه با برنامه‌ریزی لازم، پرداخت به‌روز مطالبات داروخانه‌ها و موسسات طرف قرارداد وضعیت بهتری پیدا کند.

نوربخش همچنین بیان داشت: بسیاری از داروهایی که در تعهد نبودند زیر پوشش قرار گرفت و در مورد بیماران خاص اقدامات موثری انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات سازمان تامین اجتماعی بسیار است اما با تدابیری که اندیشیده شده به‌یقین امید در دل مردم زنده خواهد شد.

نوربخش در پایان قول داد پلی‌کلینیک شهر مرودشت که با پیشرفت 50 درصدی در حال احداث است مرداد ماه سال 93 به بهره‌برداری برسد.

منبع: خبرگزاری فارس

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه