8 + 3  نکته بازاریابی ایمیلی در تعطیلات عید

بازاریابی ایمیلی یکی از روش‌های نوین بازاریابی در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است اگر قصد فروش در فضای آنلشاین را دارید باید به صورت اصولی از بازاریابی ایمیلی کمک بگیرید.

8 + 3  نکته بازاریابی ایمیلی در تعطیلات عید

8 + 3  نکته بازاریابی ایمیلی در تعطیلات عید

اگر شما قصد دارید در روزهای زیبای نوروز حجم بیشتری سفارش بگیرید و مشتریان بیشتری به سمت کسب‌وکارتان جذب کنید آشنایی با نکات بازاریابی ایمیلی برای شما واجب است، برای آگاهی کامل به این نکات با ما همراه باشید.

10 ترفند بازاریابی ایمیلی برای روزهای عید!

اصولا سر اکثر کسب‌وکارها در ایام عید، شلوغ‌تر است و به دنبال روش‌هایی برای افزایش فروش خود هستند، در کنار طراحی سایت اصولی و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ نیز نقش مهمی در فرایند جذب مشتری و فروش دارد، در ادامه با ناب‌ترین ترفندهای ایمیل مارکتنیگ، آشنا شوید.

تقویم ارسال محتوا داشته باشید!

برای ارسال ایمیل‌ها به مخاطبین کسب‌وکارتان، دقت کافی به عمل آورید و هر پیامی را در هر زمانی ارسال نکنید! بهتر است با داشتن یک تقویم محتوایی حرفه‌ای در زمانبدی مشخص، اقدام به ارسال ایمیل برای انجام فرایند بازاریابی محتوایی کنید.

دوست مخاطب‌تان شوید!

برای اینکه مخاطبان در فرایند بازاریابی ایمیلی به شما اعتماد کنند بهتر است با آن‌ها دوست باشید و با زبانی صمیمی و دوستانه در فرایند ارسال ایمیل، اقدام به برقراری ارتباط با آن‌ها کنید.

از شمارش معکوس فروش استفاده کنید

یکی از روش‌های فوق العاده حرفه‌ای و جذاب بازاریابی ایمیلی استفاده از شمارش معکوس فروش محصول است، در این روش بازاریابی شما با قرار دادن تایمر معکوس، خبر تمام شدن محصول را به مشتری اعلام می‌کنید و با این ترفند احتمال فروش خودتان را بیشتر می‌کنید.

هدیه رایگان فراموش نشود!

مشتریان، عاشق هدایای رایگان هستند! شما می‌توانید از این ویژگی آنان استفاده کنید و در فرایند بازاریابی محتوایی اقدام به ارسال هدیه رایگان مثل فایل‌های دانلودی و … کنید، با این روش طبق دانش جدید نورومارکتینگ، افراد به خوبی نسبت به شما وفادار خواهند شد.

8 + 3  نکته بازاریابی ایمیلی در تعطیلات عید

قصه پرداز باشید

یکی از روش‌های جذاب بازاریابی ایمیلی قصه پرداز بودن است، در این ترفند بازاریابی شما قصه‌های روان و دوست داشتنی برای کاربران استفاده می‌کنید تا آن‌ها به شما اعتماد بیشتری کنند و در نهایت جذب کسب‌وکارتان شوند.

از متن تبریکی بهره ببرید

اگر قصد استفاده از بازاریابی ایمیلی در روزهای عید نوروز را دارید بهتر است به استفاده از متن‌های تبریکی ویژه دقت کنید تا نتیجه بهتری برای شما حاصل شود، مطالعه یک پیام ایمیلی حاوی تبریک ویژه عید نوروز احساس فوق العاده لذت‌بخشی به مخاطبین کسب‌وکار شما هدیه می‌دهد.

بازاریابی محتوایی فراموش نشود!

اما مهم‌ترین موضوعی که باید در فرایند بازاریابی ایمیلی به آن دقت کافی داشته باشید استفاده از ترفندهای بازاریابی محتوایی برای جذب مخاطبین بیشتر و افزایش احتمال فروش است، برای اینکار باید به خوبی مخاطبین ایمیل‌تان را شناسایی کنید و با کمک روش‌های اثر بخش نویسی، ایمیل‌های قدرتمند بهتری را برای آن‌ها بنویسید.

فرهنگ سازمانی خاص داشته باشید

هر کسب‌وکاری آداب تجاری خاص خود را دارد، برای اینکه افراد بهتر و بیشتر به شما اعتماد کنند باید در فرایند بازاریابی محتوایی به شما اعتماد کنند یکی از روش‌های جذاب اعتماد سازیِ، اشتراک گذاری فرهنگ سازمانی است، اگر قوانین تجاری و رفتاری خاصی دارید حتما در محتوای ایمیل ذکر کنید.

8 + 3  نکته بازاریابی ایمیلی در تعطیلات عید

نکته مهم برای موفقیت در مسیر بازاریابی ایمیلی

شما ممکن است حتی با وجود در نظر گرفتن نکات فوق، در مسیر بازاریابی ایمیلی به موفیقت نرسید، در ادامه 3 تا از مهم‌ترین رازهای موفقیت بازاریابی ایمیلی را به شما معرفی می‌کنیم.

داشتن سایت حرفه‌ای

احتمالا شما قصد دارید در فرایند بازاریابی ایمیلی، کاربران را از ایمیل به وب سایت، ارجاع دهید برای به دست آوردن موفقیت در این مسیر باید طراحی سایت اصولی را جدی بگیرید.

سئو حرفه‌ای

بهینه سازی سایت برای گوگل، از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است، یکی از مهم‌ترین ارکان دیجیتال مارکتینگ سئو است و اگر خواهان موفقیت در مسیر بازاریابی دیجیتال و رسیدن به تعداد مشتریان بیشتر هستید بهتر است به فکر سپردن سئو وب سایت‌تان به متخصصین کاربلد این حوزه باشید.

کمک از متخصصین

اما در نهایت، مهم‌ترین راز موفقیت کمپین ایمیل مارکتینگ و دیگر اقدامات کاربردی در فرایند بازاریابی دیجیتال، کمک گرفتن از افراد خبره و کاربلد این حوزه است، اگر شما از یک تیم دیجیتال مارکیتنگ کاربلد کمک نگیرید تمامی زحمات‌تان در مسیر بازاریابی دیجیتال، از بین خواهد رفت!

حرف آخر

ایمیل مارکیتنگ، یکی از روش‌های حرفه‌ای بازاریابی در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که حرفه‌ای‌ها از آن برای رشد کسب و کارشان استفاده می‌کنند، برای اجرای یک کمپین بازاریابی ایمیلی حرفه‌ای و موفق نیاز به تیم متخصص دیجیتال مارکیتنگ در این زمینه دارید.

گرندیما آژانس دیجیتال مارکتینگ تخصصی کسب و کار شما، در خدمت شما عزیزان است تا بتوانید یک تجربه بازاریابی ایمیلی حرفه‌ای را برای کسب‌وکارتان پیاده سازی کنید، گرندیما به شما کمک می‌کنید از دیجیتال مارکیتنگ به عنوان اهرم قدرت دهنده رشد کسب‌وکارتان کمک بگیرید و به سمت قله‌های موفقیت برسید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه