رنگ سال 2015 و بهترین ایده ها برای شیک پوشی

تاريخ : 1 اسفند

رنگ سال ۲۰۱۵ و بهترین ایده ها برای شیک پوشی

 

رنگ سال 2015 و بهترین ایده ها برای شیک پوشی, پورتال خبری فرهنگی گهر

جذابيت در تضاد است!

.
دوست داريد مدلي را به شما معرفي كنيم كه امكان ندارد از مد بيفتد؟ اگر جواب‌تان مثبت است سراغ لباس‌هاي راه راه افقي برويد. اين مدل‌ها چنانچه ساده باشند و تركيبي از دو رنگ هماهنگ، هميشه به كار مي‌آيند و هيچ وقت لازم نيست نگران از مد افتادن‌شان باشيد. براي اين فصل هم مي‌توانيد خيلي راحت روي يک پليور راه راه با خطوط قرمز مارسلا سرمايه‌گذاري كنيد.
قرمز معمولا به رنگ پوست‌هاي روشن، بيشتر از افرادي كه پوست تيره دارند، مي‌آيد.

اگر پوست‌تان خيلي سفيد نيست با يك ترفند ساده مي‌توانيد اين رنگ را به تن كنيد؛ كافي است قرمز را با رنگ‌هاي سرد و خنثي همراه كنيد. در مورد اين ست ما يك شلوار طوسي ساده كه در كمد بيشتر خانم‌ها پيدا مي‌شود را انتخاب كرده‌ايم و بعد هم با انتخاب یک كفش آبي روشني بيشتري به ست داده‌ايم. درنهايت دو انتخاب ديگر هم داشتيم كه نيمه‌رسمي بودن ظاهر شما را بيشتر مي‌كنند؛ ساعت آبي ملايم و گوشواره‌هايي به همين رنگ. گوشواره درست شبيه لوازم آرايش عمل مي‌كند و مي‌تواند تاثيري فوري روي روشن نشان دادن رنگ پوست‏تان داشته باشد.

اگر معمولا لباس‏هاي اسپرت مي‏پوشيد و دوست داريد اين ست را هم اسپرت كنيد به جاي شلوار پارچه‌ا‌ي  از يك جين سرمه‌ا‌ي  تيره كمك بگيريد.

ضد یخ بپوشید

.
اگر دقيقا دوست داريد بدانيد مارسالا چه رنگي است نگاهي به اين ست بيندازيد. يكي از نكات مثبت قرمز تيره اين است كه مي‌تواند ظاهر شما را گرم نشان دهد. به‌خصوص كه در اين رنگ رگه‌هايي از قهوه‌ا‌ي  تيره هم مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اگر دوست داريد زمستان امسال را روي پاشنه مد بچرخيد و در عين حال ظاهري گرم و جذاب داشته باشيد، سعي كنيد يك يا چند قلم از لباس‌هاي‌تان را به رنگ سال انتخاب كنيد.

مراقب يک نكته اساسي باشيد. شما نمي‌توانيد سر تا پا يك‌رنگ بپوشيد مگر اينكه نخست لباس‌تان يكسره باشد، دوم از تناژهاي مختلف اين رنگ يعني سايه‌هاي تيره و روشن استفاده كرده باشيد و سوم بعضي جزئيات ساده روي لباس‌تان رنگي متفاوت داشته باشد. در مورد اين ست، يك كمربند مشكي ساده روي لباس يكسره توانسته تنوع ايجاد كند و در‌نهايت كفشي را در خود جا داده كه تركيبي از دو رنگ هم‌خانواده است.

براي تكميل آرايش خوب است از كرم پودرهاي روشن و ترجيحا سفيدتر استفاده كرده و رنگ رژلب‌تان را تيره انتخاب كنيد. اين تضاد به زيبايي بيشتر شما منجر مي‌شود. ريمل پر مشكي بزنيد و روي زيبايي چشم‌هاي‌تان تاكيد كنيد.

يک ظاهر متفاوت

.
شادی ها نياز به دعوت كردن دارند و گاهي وقت‌ها كارت دعوت‌شان شبيه لباس‌هايي است كه شما مي‌پوشيد. كافي است نگاهي به رنگ‌هاي به كار رفته در اين ست بيندازيد تا احساس كنيد يك دنيا انرژي مثبت دارند به شما سلام مي‌كنند!

زرد، سبز و قرمز رنگ‌هايي هستند كه اصطلاحا به هم مي‌آيند. براي ايجاد كمي تنوع هم مي‌توانيد از تناژهاي كم‌رنگ يا پررنگ هر كدام در زيورآلاتي كه به همراه لباس‌تان مي‌پوشيد، استفاده كنيد. براي مثال، ما ساعت مچي به رنگ قرمزمارسلا  را به اين ست اضافه كرده‌ايم تا به آن جان ببخشد.

هميشه به خاطر داشته باشيد قرمزهاي چهارخانه جزء زيبا‌ترين مدل‌هايي هستند كه مي‌شود از رنگ قرمز در كمد نگه داشت. حالا چه پارچه شوميزتان باشد و چه كفش زمستاني‌تان!

اين طور آرايش كنيد

.
وقتي ظاهرتان نيمه‌رسمي است نيازي نيست كه خط چشم بكشيد يا از ريمل‌هاي فوق حجم‌دهنده استفاده كنيد. در اين طور مواقع يك سايه گرم اما روشن و زدن ريمل بلند كننده ساده مي‌تواند زيبايي شما را دو چندان كند.

نكته ديگر توجه به رنگ رژلب است. پيشنهاد ما براي اين ست استفاده از رژ قرمزي است كه رگه‌هايي از نارنجي در آن ديده مي‌شود. اين رنگ انرژي ست شما را چند برابر كرده و به چهره‌تان جان مي‌دهد. مجموعه اين آرايش ظاهري كلاسيك و اجتماعي را از شما به نمايش‌مي‌گذارد.

سپيدبرفی شويد!

.
در اين روزهاي سرد با احتمال بارش برف نوستالژي سفيد برفي براي خيلي از ما زنده مي‌شود، به همين دلیل هم سعي كرده‌ايم كمي خاطره بازي كنيم و حال و هواي اين فانتزي كودكانه را با سبك و سياق بزرگسالانه به روزهاي جواني برگردانيم.

يك تاپ يا بلوز آبي كاربني انتخاب كنيد و آن را با دامني به رنگ زرد ست كنيد. مراقب باشيد كه تناژهاي اين دو رنگ به هم بيايند و اين‌طوري نباشد كه يكي‏شان خيلي بي‌روح و آن يكي خيلي پررنگ باشد.

اين روزها كيف‌هاي فانتزي زيادي در مراكز خريد پيدا مي‌شوند كه مدل‌هاي مختلفي دارند. پيشنهاد ما يك كيف کوچک و متفاوت است كه شما با استفاده از آن مي‌توانيد اين فانتزي را كامل كنيد. بعد از انتخاب كيف نوبت به انتخاب كفش مي‌رسد. آبي كاربني باز هم انتخاب مناسبي خواهد بود. اگر كفش نوك تيز باشد خانمانه‌تر و اگر جلويش گرد باشد رسميت كمتري دارد. انتخاب با شماست!

استفاده از تل قرمز ساده را به خانم‌هاي جوان و مدل‌هاي گلدار يا پاپيون‌دار را به دخترخانم‌هاي نوجوان پيشنهاد مي‌كنيم. اگر رنگ موهاي‌تان مشكي باشد هم همه چيز براي زنده شدن خاطرات خوش كودكي با سبك و سياق بزرگسالي آماده مي‌شود!

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي