شاید سال 2014 با Nexus 8 مجهز به پردازنده اینتل همراه باشد

در ابتدا  باید اشاره کنیم که این مطلب بر اساس Digitimes  که منبع چندان قابل اعتمادی نیست منتشر شده و تمام این اخبار در حال حاضر در حد یک شایعه هستند. چرا که منبع اصلی تامین کننده اطلاعات آن نامشخص است.

به گزارش جی اس ام، به گفته منبع ذکر شده ممکن است گوگل قصد داشته باشد برای ساختن Nexus 8 برای سال 2014 بازار تبلت 7 اینچی را کنار بگذارد.

ظاهرا گوگل برای  Nexus 7 امسال که ضعیف تر از حد انتظار بود به دنبال تقاضاهای بیشتری است و از آنجا که رقابت بین سایر دستگاه‌ها در بخش 7 اینچی بسیار زیاد است بنابراین گوگل نگرش خود را بر روی تبلت  8 اینچی متمرکز کرده است. منابع این احتمال را نمی‌دهند کهAsus   سفارشات نکسوس 8 را از دست بدهد، اما این مسئله نیز به طور حتم مشخص نیست. ما ابتدا باید بدانیم که چه شرکتی سفارشات را بعد از ماه فوریه (بهمن)خواهد داشت.علاوه بر این با توجه به منابع این امکان وجود دارد که گوگل بتواند از Inte Bag Trial-T برای  دستگاه ها استفاده کند در حالی که همچنان Qualcomm کنار گذاشته نخواهد شد.

شاید سال 2014 با Nexus 8 مجهز به پردازنده اینتل همراه باشد

تبلت های بسیاری در بخش 7 اینچی در حال رقابتند از جمله Nexus 7, Amazon kindle Fire,Samsung Galaxy Tab و بودجه های پیشنهادی بی شماری می‌توانید در Walmoot  پیدا کنید. رقابت در فضای 8 اینچی بسیار سبک تر و ساده تر است (چیزی که احتمالا Apple به هنگام طراحی iPad mini به آن پی برده بود).تنها انتخاب‌هایی که در فضای 8 اینچی داریم iPad mini ,Lg GPad 8.3 و سامسونگ Galaxy Tab8( که به زودی با Tab 8.4 جایگزین خواهد شد) می باشند.بنابراین چندان هم دور از امکان نیست که گوگل دست به چنین کاری بزند اما با این حال قبل از باور این خبر برای تاییدیه های بیشتر منتظر خواهیم بود.

 

منبع: جی اس ام

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه