قرارداد نکونام با ادیداس برای جام جهانی 2014

تاريخ : 15 خرداد

قرارداد نکونام با ادیداس برای جام جهانی ۲۰۱۴

در شرایطی که کمتر از ۱۰ روز دیگر به شروع رقابت های جام جهانی باقی مانده است تب و تاب رقابت در عرصه اقتصادی و البته کمپانی های مختلف پوشاک ورزشی بالا گرفته است. در شرایطی که هنوز جنگ اصلی بین سه کمپانی «نایکی»، «آدیداس» و «پوما» است به نظر می رسد تیم ملی ایران با کمپانی «آدیداس» ارتباط بهتری برقرار کرده و چندین ستاره ملی پوشمان در جام جهانی کفش های این برند آلمانی را به پا خواهند کرد.

در واقع سه کمپانی مورد نظر برای جام جهانی طرح های مختلفی را روانه بازار کرده اند که پوما با اردئه تنها یک مدل که آن هم دو رنگ است کمترین سهم را داشته است. اما کمپانی آدیداس چند نمونه مختلف برای جام جهانی طراحی کرده است که جواد نکونام و رضا قوچان نژاد دو بازیکن اصلی ایران هستند که این کفش ها را به پا خواهند کرد.

قرارداد نکونام با ادیداس برای جام جهانی 2014, پورتال خبری فرهنگی گهر

اینکه نکونام با این کمپانی قرارداد رسمی دارد یا خیر هنوز مشخص نیست؛ کاپیتان تیم ملی کشومان پیش از این در مرحله انتخابی جام جهانی با کفش های نایکی به میدان رفته است ولی حالا در چند بازی دوستانه ایران پیش از جام با مدل های جدید کمپانی آدیداس بازی کرده است که برای جام جهانی تولید شده است.

آدیداس اسپانسر اصلی “لیونل مسی” است و برای کاپیتان تیم ملی آرژانتین در جام جهانی کفش های ویژه تری به نام آدیداس f50 مسی زده است؛ کفشی که علاوه بر لئو بازیکنان بزرگ دیگری از جمله “اوزیل”، “سوارز”، “بنزما”، “روبن” و غیره هم به پا خواهند کرد. قیمت این کفش ۲۲۰ یورو است.

اما نکونام، کاپیتان تیم ملی کشورمان از مجموعه کفش های آدیداس مدل Adidas Predator را انتخاب کرده است که این کمپانی در کنار چند مدل دیگر به طور ویژه برای جام جهانی طراحی کرده است. نکته قابل توجه اینکه قیمت این کفش از سوی خود کمپانی ۲۰۰ یورو عنوان شده است و اگر قرار باشد یورو را ۴ هزار تومانی حساب کرد باید گفت کفش کاپیتان تیم ملی ایران نزدیک به ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد؛ یعنی ۲۰ یورو ارزان تر از کفش هایی که مسی در جام جهانی به پا خواهد کرد.

رضا قوچان نژاد دیگر ستاره تیم ملی کشورمان هم در این بازی ها مدل آدیداس f50 را به پا خواهد کرد که در زمره همان کفش های انحصاری مسی است و ۱۰ یورو با مدلی که مسی به پا می کند تفاوت قیمت دارد. این مدل ۲۱۰ یورو قیمت گذاری شده است و می توان رقم آن را به تومان محاسبه کرد.

نکته قابل توجه درباره کفش های ویژه جام جهانی اینکه میانگین قیمت این کفش ها ۲۵۰ یورو است؛ کفش هایی که از ۱۷۰ تا ۲۷۰ یورو قیمت گذاری شده اند و هر بازیکن بسته به سلیقه اش یکی از این مدل ها را انتخاب کرده است.

منبع: jamejamonline.ir

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي