ویژه برنامه تحویل سال 1394 با هنرمندان + عکس

تاريخ : 17 اسفند

همه برای فرا رسیدن سال نو خود را آماده می کنند و این آماده شدن رسانه های جمعی از جمله رادیو و تلویزیون را نیز سخت مشغول به خود کرده است.

.

ژاله علو و بهزاد فراهانی به همراه دیگر هنرمندان رادیویی برای تحویل سال، برنامه اجرا می‌کنند.

به گزارش گهر به نقل از ایسنا نازنین مهیمنی سردبیر رادیو گفت: تولید برنامه تحویل سال رادیو نمایش با عنوان «دیروز تا نوروز» به تازگی در رادیو نمایش آغاز شده است. ضبط این برنامه سه ساعته‌ی محفل‌محور، با اجرای هنرمندان پیشکسوتی چون ژاله علو، بهزاد فراهانی، مهین نثری، صدرالدین شجره، خسرو فرخزادی، مهین فردنوا، باقر کریم‌پور و محمد مهاجر آغاز شده و تولید آن نیز با هنرمندان برجسته دیگری از اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ادامه خواهد یافت.

سردبیر برنامه تحویل سال رادیو نمایش همچنین اعلام کرد: در این برنامه می‌خواهیم وحدت و یکپارچگی هنرمندان رادیو نمایش را در قالب برنامه‌ی عیدانه به سمع شنوندگان برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه «دیروز تا نوروز» یک بخش معنوی خاص گنجانده شده است که در آن به درد دل‌های مردم و درخواست آنها از حضرت امام رضا (ع) در سال جدید می‌پردازد. همچنین علاوه بر آن تلاش شده است تا با صدای عزیزان زحمتکش پشت صحنه در رادیو، آغاز سال نو به مردم تبریک گفته شود.

برنامه «دیروز تا نوروز» به تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا آماده شده است و علی حاجی‌نوروزی صدابرداری این برنامه را بر عهده دارد. این برنامه در لحظه‌ تحویل سال نوروز ۱۳۹۴ به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

.
ویژه برنامه تحویل سال 1394 با هنرمندان + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر ویژه برنامه تحویل سال 1394 با هنرمندان + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر ویژه برنامه تحویل سال 1394 با هنرمندان + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي