گوگل نام یک خیابان تهران را به ندا آقا سلطان تغییر داد !

دسته بندي : بین الملل,⭐ اخبار
تاريخ : 22 شهریور

گوگل نام یک خیابان تهران را به ندا آقا سلطان تغییر داد !

گوگل نام یک خیابان تهران را به ندا آقا سلطان تغییر داد !, پورتال خبری فرهنگی گهر

گوگل در اقدامی تأمل برانگیز و با هدف تخریب نقش مردم ورامین در جریان مقابله با فتنه ۸۸، یکی از خیابان های ورامین را به نام ندا آقاسلطان نامگذاری کرد که این امر واکنش امام جمعه و مردم شهرستان ورامین به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، طی روزهای گذشته سایت گوگل در اقدامی عجیب و تأمل برانگیز یکی از خیابان های ورامین که به نام شهدای انقلاب اسلامی نامگذاری شده را تغییر داده و به نام ندا آقاسلطان نامگذاری کرده که این موضوع موجب نارضایتی و ناراحتی مردم دیار ۱۵ خرداد شده است.

نقش مردم ورامین در برهه ها و شرائط حساس مختلف انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از مسئولان و بزرگان نظام اسلامی همواره از مبارزات مردم این دیار به نیکی یاد کرده اند تا جایی که رهبر کبیر انقلاب اسلامی در دیدار با مردم ورامین اعلام داشتند که جوانان ورامینی حق ویژه ای بر گردن ما دارند.

هدف گوگل از تحریف نقشه ورامین چیست

از سویی دیگر افتخار مردم ورامین این است که مسیر مبارزاتی شان فقط مختص به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیست بلکه پس از استقرار نظام اسلامی و در برهه های حساس نیز وارثان قیام ۱۵ خرداد به صحنه آمده و حماسه آفریدند به طوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر تاریخی شان به ورامین در سال ۸۲ اظهار داشتند: “امروز هم وقتی به ورامین نگاه می کنیم، می بینیم این منطقه ایستا نیست و در همان حد شهدای مظلوم ۱۵ خرداد ۴۲ متوقف نشده است. مردم ورامین نشان دادند که در راه حقیقت و دفاع از حق و اسلام ایستاده اند، حتی به قیمت جانشان.”

اما در این میان حرکت تاریخی مردم ورامین در جریان محکومیت فتنه ۸۸ بی بدیل و کم نظیر بود و تحسین بسیاری از مسئولان و شخصیت های برجسته نظام را به همراه داشت به طوری که برخی از مدیران کشور با ارسال پیام یا در سخنرانی های مختلف طی پنج سال گذشته از حماسه مردم ورامین تجلیل کردند.

عصبانیت دشمن و حامیان فتنه از حرکت تاریخی مردم ورامین در سال ۸۸

وارثان قیام ۱۵ خرداد برای مقابله با فتنه ۸۸ بار دیگر کفن پوشیده و با پای پیاده و برای تجدید بیعت با رهبری انقلاب اسلامی، مسیر ۳۵ کیلومتری به سوی تهران را طی کردند و با تجمع در مقابل بیت رهبری و حرکت در میدان ولیعصر(ع) تهران، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، هم گام با دیگر آحاد ملت طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.

بسیاری از رسانه های وابسته و خارج نشین در گزارش و خبرهای مختلف، سعی در تخریب حرکت تاریخی مردم ورامین کردند و با انتشار انبوهی از تهمت و افترا به مردم ولایتمدار این خطه، عصبانیت خود را به نمایش گذاشتند و هنوز هم از این حماسه مردم ورامین ناراحت هستند.

گوگل نام یک خیابان تهران را به ندا آقا سلطان تغییر داد !, پورتال خبری فرهنگی گهر

در این میان تحریف نقشه ورامین در گوگل و نامگذاری یکی از خیابان های این شهر به نام ندا آقاسلطان، نشان داد که استکبار و حامیان فتنه هنوز از مردم ورامین به خاطر قیام تاریخی شان ناراحت بوده و با این اقدام به دنبال خنثی سازی آن حرکت هستند.

عصبانیت استکبار از مردم ورامین مایه افتخار است

در این زمینه امام جمعه موقت ورامین در گفتگو  با خبرنگار مهر اظهار داشت: تحریف ناشیانه نقشه ورامین توسط گوگل نشان داد که فتنه گران و حامیان آن هنوز از مردم ورامین عصبانی هستند و تلاش دارند تا حماسه مردم این دیار در سال ۸۸ را کمرنگ کنند اما باید به صراحت اعلام کرد که عصبانیت استکبار از مردم ورامین مایه افتخار است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود: اقدام گوگل بر خلاف مصالح ملی کشور است لذا باید توسط نهادهای مسئول امنیتی و اجرایی پیگیری شود و هر چه سریعتر نقشه ورامین اصلاح و مدیران گوگل از مردم ورامین به علت این توهین عذرخواهی کنند.

وی ادامه داد: این تحریف نشان داد که حرکت مردم ورامین تا چه میزان درست و دقیق بوده و چه اثراتی در اردوگاه استکبار و حامیان فتنه گذاشته است به همین دلیل مردم ورامین بار دیگر اعلام می کنند که هیچگاه از حرکت خود در سال ۸۸ پشیمان نبوده و آمادگی دارند تا بار دیگر پرشورتر در میدان دفاع از ارزش های اسلامی حاضر شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي