گوشی ها برتر سال2012

گوشی های هوشمند را می توان انقلابی در عرصه فناوری های ارتباطی به شمار اورد. تلفن هایی که تنها تلفن و وسیله ای باری مکالمه صوتی نیستند و قابلیت هایی را در خود دارند که باعث شده عنوان “هوشمند” برایانها در نظر گرفته شود.

سال میلادی جاری رو به پایان است و نگاهی به سیر تحولات گوشی های هوشمند در سال نشان می دهد که در این سال هم این گوشی ها پیشرفت های زیادی به خود دیده اند.

انتخاب بهترین ها از میان انواع گوشی هایی که امسال به بازار عرضه شد,کمی سخت به نظر می رسد اما با توجه به پیشرفت ها و آپشن های موجود در هریک از گوشی ها می توان به فهرست زیر برای بهترین گوشی های سال2012 رسید:

1.ن.کیا لومیا 900

 

گوشی ها برتر سال2012
این گوشی هوشمند که اوریل امسال به بازار عرضه شد آنچنان که نوکیا می گفت, خیره کننده نبود, اما توانست طرفداران ویندوز فون هارا به هیجان آورد.
2.گلکس اس3 سامسونگ
گوشی ها برتر سال2012
این گوشی را می توان گل سر سبد کهکشانی های سامسونگ دانست که بعد از ورود به بازار به یکی از محبوبترین گوشی های اندرویدی تبدیل شد و خیلی ها برای خریدش سرو دست شکستند.
3.گلکسی نوت سامسونگ
گوشی ها برتر سال2012
هر چند خیلی ها هنوز براین باورند که گوشی/تبلت گلکسی نوت نمی تواند انتخاب مناسبی باشد, اما چند میلیون نفری هم در سراسر دنیا هستند که با این ایده مخالفت می کنند و از طرفداران گلکسی نوت هستند
4.ایفون5 اپل
گوشی ها برتر سال2012
اپل برای آیفون5 یکسالی همه را با انواع و اقسام حاشیه ها منتظر گذاشت تا سرانجام در سپتامبر2012 از این گوشی رونمایی کرد
که بعضی هارو نا امید و بعضی دیگر را خوشحال و راضی کرد.
5.وان ایکس HTC
گوشی ها برتر سال2012
پرچمدار گوشی های htc است که با استقبال خوبی هم مواجه شد HTC واقعا تغییرات بزرگی را در سیستم عامل ایجاد کرده و یک گوشی بسیار عالی را روانه بازار کده است.
6.دورید DNA HTC
گوشی ها برتر سال2012
این گوشی سبک و لاغر اولین گوشی بود که توانست ویدئوهای اپ دی 1080p را کامل پخش کند. هرچند گوشی کوچک به نظر می رسد ولی حساسیت بسیار بالای دارد.
7. ویندوز فون HTC
گوشی ها برتر سال2012
این گوشی بهترین انتخاب برای تازیه ترین سیستم عامل مایکروسافت است.طراحی گوشی کاملا بی عیب و نقص است
8.نکسوس 4 گوگل
گوشی ها برتر سال2012
نکسوس 4 یک گوشی ایده ال انهم با مارک گوگل است که خریدارانش را راضی نگاه داشته است.
9.اپتیموس G  LG
گوشی ها برتر سال2012
سهم ال جی هم در این لیست گوشی اپتیموس است که کاملا هم کارشناسی  شده ساخته شده و هم در میان همتایانش گوشی قدرتمندی به شمار می اید.
گرداوری: گروه فناوری و اطلاعات
منبع: برترینها
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه