گوشی جدید مایکروسافت

تاريخ : 21 آبان

گوشی جدید مایکروسافت

گوشی جدید مایکروسافت, پورتال خبری فرهنگی گهرلومیا ۵۳۵ یک گوشی هوشمند رده میانی با نمایشگر پنج اینچی و دوربین جلویی پنج مگاپیکسلی است که حدودا ۱۳۶ دلار قیمت خواهد داشت.

 

مایکروسافت در اولین گوشی مستقل خود برند نوکیا را حذف و مایکروسافت را جایگزین آن کرده است. همچنین این شرکت برند خود را در قاب پشتی گوشی نیز درج کرده است.

 

لومیا ۵۳۵ در دو نسخه ۳G تک سیم کارت و دو سیم کارته عرضه خواهد شد که هر دو از سیستم عامل ویندوز ۸.۱ بهره می برند.

 

این گوشی از یک نمایشگر QHD با وضوح ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل و تراکم ۲۲۰ پیکسل در هر اینچ بهره می برد. لومیا ۵۳۵ دارای یک رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی هشت گیگابایت و قابلیت الصاق کارت حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت است. این گوشی از یک پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز بهره مند است.

 

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، لومیا ۵۳۵ با توجه بی بهره بودن از قابلیت‌های رده بالا احتمالا خریداران در بازارهای اروپای غربی و آمریکا را تحت تاثیر قرار نخواهد داد، اما همچنان جایگاه بهتری را در اختیار مایکروسافت به منظور رقابت با گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار هند قرار خواهد داد. اگرچه این گوشی به اندازه گوشی‌های رقبای اندرویدی ارزان نیست.

 

مایکروسافت اعلام کرده که این گوشی را در ماه نوامبر در بازارهای منتخب عرضه می‌کند اما به نام آنها اشاره نکرده است. به نظر می رسد بازارهای عرضه گوشی شامل هند و دیگر کشورهای آسیایی باشد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي