گل محمدی: لطف کردند مرا بخشیدند!

دسته بندي : جنگ نرم
تاريخ : 10 اسفند
وی افزود: با شروع نیمه‌ی دوم طبیعی بود که سایپا فشار بیشتری بیاورد و به گل هم رسید اما ما در دقایق پایانی یک گل دیگر زدیم و برد خوبی را به دست آوردیم. به بازیکنانم که در این بازی انرژی زیادی گذاشتند تبریک می‌گویم و هم‌چنین به هواداران که همیشه یاور و همراه پرسپولیس بوده‌اند.

خبرنگاری از گل‌محمدی پرسید بخشش محرومیت شما یک روز پیش از مسابقه عجیب بود و در هیچ جای دنیا چُنین اتفاقی نمی‌اُفتد که سرمربی پرسپولیس پاسخ داد: فکر نمی‌کنم همه جای دنیا این‌طور باشد. بعد از این‌که بازی با آلومینیوم تمام شد من از باشگاه خواستم که فرجام‌خواهی کند تا فدراسیون من را ببخشد. حالا این‌که تا دیشب این کار طول کشیده دیگر دست ما نبوده است. تصاویر بازی قبل هم کاملا گویا بود که من نه توهینی کردم و نه اعتراضی و نه خدای نکرده حرف بی‌ادبانه‌ای به داور زدم که بخواهم به راحتی اخراج شوم. ضمن این‌که مطمئن باشید اگر در گزارش داوری بازی چیزی بود من بخشیده نمی‌شدم.

گل‌محمدی درباره‌ی بازی بعدی تیمش برابر ذوب آهن در جام حذفی گفت: برابر ذوب آهن باید در یک جبهه‌ی دیگر بازی کنیم. بازی سختی برابر این تیم داریم. درست است که ذوب آهن نتایج خوبی نگرفته اما آنها برای برد در خانه به مصاف ما می‌آیند؛ هرچند که ما با یک روحیه‌ی خوب به اصفهان می‌رویم و امیدوارم پیروز از میدان خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید محمد قاضی و کریم انصاری‌فرد در چند صحنه‌ی حساس بازی به یکدیگر پاس نمی‌دادند، اظهار کرد: مطمئن باشید تیمی که از این قبیل مشکلات داشته باشد نمی‌تواند نتایج خوبی بگیرد. در پرسپولیس همه یکدل و رفیقند. من به این موضوع ایمان دارم که اگر بازیکنان تیم با هم دوست نبودند چُنین نتایجی به دست نمی‌آمد. بازیکنان ما همدیگر و پرسپولیس را دوست دارند و همه در جهت جبران ناکامی‌ها کار می‌کنند. شما می‌بینید بازیکنانی که در نیم‌فصل اول در ترکیب اصلی بودند و حالا نیمکت‌نشین شده‌اند به راحتی روی نیمکت می‌نشینند و این برای ما خیلی ارزشمند است.

وی درباره‌ی نقش حضورش کنار نیمکت در پیروزی پرسپولیس گفت: حضور من زیاد تاثیری در این نتیجه نداشت. در دو بار قبلی که من روی سکوها بازی‌ها را دنبال کردم تیمم پیروز از میدان خارج شده است. یک بار در صبا بودم و یک بار هم در پرسپولیس با گهر بازی را بردیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره‌ی وضعیت علی کریمی برای بازی آینده‌ی این تیم اظهار کرد: نمی‌دانم او به بازی بعد می‌رسد یا نه. باید وضعیتش را از پزشکان تیم سوال کنم. شرایطش در آخرین روزها خیلی خوب نبود اما امیدوارم بتوانیم حتی یک نیمه و یا ۲۰ دقیقه در بازی بعد از او استفاده کنیم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي