گفتگو با علي لهراسبي در حال و هواي حس غريب

تاريخ : 16 تیر

گفتگو با علي لهراسبي در حال و هواي حس غريب, پورتال خبری فرهنگی گهر

من هم مثل همه كساني كه اعتقاد به منجي دارند مي‌خواستم در زمينه‌ي باورهايم كاري كرده باشم.

علي لهراسبي خواننده پاپ كشورمان در خصوص شعرهايي كه با مضمون امام زمان (عج)‌مي‌خواند به باشگاه خبرنگاران گفت: من هم مثل همه‌ي كساني كه اعتقاد به منجي دارند از خيلي پيش‌تر مي‌خواستم در زمينه‌ي باورهايم كاري كرده باشم كه داراي پتانسيل زيادي براي جذب مخاطب باشد.

وي ادامه داد:‌ اين موضوع من در هر دو آلبوم خود يك آهنگ را به امام زمان(عج) اختصاص مي‌دهم، خيلي موضوع قابل توضيحي نيست و بيشتر حس‌هاي شخصي دخيل است و هر فردي براي خود يك سري اعتقادات شخصي دارد.

لهراسبي افزود: كاري كه من و ديگر عوامل در “حس غريب” انجام داديم، كاري دلي بود و همه‌ي عوامل آن با خلوص نيت كار خود را انجام دادند.

وي در خصوص تاثير آهنگ “حس غريب” گفت:‌ استقبال گرم مردم از اين كار باعث حس مسئوليتي در من شد تا باز هم اين سبك كارها را بخوانم و اميدوارم به اندازه “حس غريب” موفق بوده باشد.

وي خاطر نشان كرد:‌ بعد از “حس غريب” ، “عطربارون” را كار كردم كه به سبك “حس غريب” بود و بعد از آن آةنگ “انتظار” و “عطر نرگس” را خواندم كه به اين نوع آهنگ ها هم علاقه‌ي زيادي دارم.

لهراسبي بيان كرد: براي “حس غريب” اتفاق بزرگي رخ داده كه مردم بعد از ده سال آن را دوست دارند و حتي عكس‌العمل مردم خارج از كشور هم نسبت به آن مثبت بوده است.

وي تاكيدكرد: پيامي كه از طريق زبان هنر منتقل مي‌شود، بايد پيام درستي باشد و در راه هنر بايد تفكر نهفته باشد.

لهراسبي اضافه كرد: در هنرمندان ما نيز ظرفيت اين كه مفاهيم ارزشمندي هم چون منجي و انتظار را در قالب زبان هنري بيان كنند وجود دارد و بايد از اين ظرفيت‌ها استفاده شود.

وي در پايان گفت: من در آستانه نيمه شعبان آرزوي ظهور صاحب‌الزمان (عج) را دارم، كه اين اتفاق بزرگ باعث ريشه كن شدن ظلم مي‌شود.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي