گفته‌های جدید و تبلتی از آی‌پد 5 و آی‌پد مینی 2!

تاريخ : 15 شهریور

به نظر اپل در تلاش است تا دو تبلت جدید آی‌پد ۵ و آی‌پد مینی ۲ تا پایان سال جاری میلادی، را به تولید عمومی برساند. این خبر را تحلیل‌گر شرکت امنیتی KGI، آقای مینگ چی کو که پیش‌تر از مشخصات احتمالی آی‌فون ۵s اپل به خبرگزاری‌ها گفته بود، مطرح کرده است.

مینگ چی کو به سایت ۹to5Mac گفته، نمونه‌های اولیه اپل آی‌پد ۵ و آی‌پد مینی ۲ در ماه جاری، به تولید خواهند رسید و اپل در تلاش است تا بتواند سه‌ماه آخر سال را برای تولید عمومی تبلت‌های جدیدش، قطعی کند. این گزارش، برخلاف خبری است که پیش‌تر از تاریخ ۱۰ سپتامبر به عنوان روز معرفی نسل بعدی تبلت‌های آی‌پد و آی‌پد مینی یاد کرده بود. همچنین با معرفی نسل جدید تبلت‌های آی‌پد، اپل به فروش نسل‌های قدیمی آی‌پد ۲ به بعد ادامه خواهد داد. این کار، سبب می‌شود تا دوست‌داران محصولات اپل در هنگام خریداری یک گجت تازه، گزینه‌های ارزان قیمت‌تری را پیش روی خود داشته باشند.

گفته‌های جدید و تبلتی از آی‌پد 5 و آی‌پد مینی 2!, پورتال خبری فرهنگی گهر

باتوجه به این‌که تبلت آی‌پد ۲، تنها محصول باقی‌مانده از سری آی‌پد خواهد بود که از یک کانکتور ۳۰ پین برای شارژ و مبادله اطلاعات استفاده می‌کند، بعید نیست اگر اپل تجدید نظری در آن مدل کرده و کمی مشخصات تبلت آی‌پد ۲ را بهبود بخشد. اگر به کمی عقب‌تر بازگردیم و به تصاویر منتشر شده از بدنه تبلت آی‌پد ۵ دقیق شویم، به نظر می‌رسد اپل قصد دارد در طراحی تبلت‌های آی‌پد خود تجدید نظری کرده و از طراحی تبلت‌های آی‌پد مینی برای تولید تبلت‌های جدیدش، الهام بگیرد. پردازنده‌های نسل جدید A7 که احتمالا یکی از ویژگی‌های بسیار خوب محصولات جدید اپل را تشکیل می‌دهند، برای به قدرت کشیدن قدرت‌شان به رقبا، احتمالا تا ۳۱ درصد نسبت به نسل‌های گذشته سریع‌تر خواهند بود.

۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر)، زمانی است که اپل از دو مدل جدید آی‌فون خود، پرده می‌گشاید و شاید معرفی نسل جدید تبلت‌های آی‌پد و آی‌پد مینی را نیز، در آن روز شاهد باشیم!

 

منبع:itresan.ir

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي