گزارش کامل اختتامیه اعجوبه های آپارات 94 + عکس و فیلم

دسته بندي : گوناگون,⭐ اخبار
تاريخ : 17 مهر

[ad_1]
مسابقه اعجوبه های ایرانی ۹۴ سایت اپارات هم به پایان رسید و دیشب مراسم اختتامیه آن با حضور و اجرای برندگان و همچنین داوران مسابقه برگزار گردید

 دومین دوره‌ی مسابقه اعجوبه‌های آپارات در سال ۹۴ برگزار شد. طبق صحبت‌های اشراقی مدیر روابط عمومی آپارات، پس از تجربه‌ی موفق این وب‌سایت از اولین دوره‌ی مسابقه اعجوبه‌ها در سال ۹۳، امسال نیز دوره‌ی دوم آن برگزار شد و استقبال بی‌نظیری از آن شد. مهلت ارسال ویدیو‌ها از تاریخ ۲۱ مرداد تا ۲۱ شهریور بود که بنا به تقاضای زیاد شرکت‌کنندگان، این زمان تا ۱۰ مهر ماه تمدید شد. در ادامه اشراقی از ارسال ۳۰۹۷ ویدیو برای این مسابقه خبر داد و اعلام کرد بیش از ۲.۵ میلیون بازدید از ویدیو‌های ارسالی به عمل آمده است.

گزارش کامل اختتامیه اعجوبه های آپارات 94 + عکس و فیلم, پورتال خبری فرهنگی گهر

رضا رشیدپور به عنوان مجری مراسم و همچنین داور بخش استعداد‌های عجیب با آپارات همکاری داشت. سایر داور‌های مسابقه نیز عبارت بودند از کمال تبریزی، مزدک میرزایی، مهدی صفایی، روزبه نعمت الهی و حسام‌ الدین سراج. در این مراسم شکوری مقدم – مدیر عامل آپارات، خانم مهرپاک مدیر آژانس هواپیمایی ایرانیان و بازیگر توانمند سینما و تلویزیون میرطاهر مظلومی نیز حضور داشتند.

گزارش کامل اختتامیه اعجوبه های آپارات 94 + عکس و فیلم, پورتال خبری فرهنگی گهر

در ابتدای مراسم از مهدی حب درویش دعوت به عمل آمد تا بر روی سن به انجام حرکات روپایی بپردازد. ایشان رکوردار روپایی در کتاب گینس با توپ فوتبال، تنیس و تیله هستند. از حرکات شاخص وی می‌توان به روپایی زدن به صورت برعکس و طی همزمان پله‌های برج میلاد،۶ ساعت روپایی مداوم و طی مسافت ۲۲ کیلومتر در کیش، روپایی زدن از حرم حضرت معصومه تا جمکران به فاصله ۱۷ کیلومتر و ۷۰ هزار روپایی مداوم با توپ تنیس، اشاره کرد.

گزارش کامل اختتامیه اعجوبه های آپارات 94 + عکس و فیلم, پورتال خبری فرهنگی گهر

لازم به ذکر است که جوایز برندگان این سری از مسابقه اعجوبه‌ها عبارت بود از ۳ سکه بهار آزادی به هر کدام از برندگان آرای مردمی و نفر سوم آرای داوران، ۵ سکه بهار آزادی به نفر دوم  و جایزه ویژه‌ای برای نفر اول که در هر بخش آن را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

برندگان اعجوبه‌های ورزشی:

گزارش کامل اختتامیه اعجوبه های آپارات 94 + عکس و فیلم, پورتال خبری فرهنگی گهر

در مرحله‌ی نخست اهدای جوایز ورزشی انجام شد. با توجه به ارسال ویدیو‌های زیاد در قسمت رزمی، برای داوری این بخش علاوه بر مزدک میرزایی، از مهدی صفایی قهرمان اسبق کیک‌بوکسینگ جهان نیز کمک گرفته شده بود. در این بخش به نفر اول جایزه ویژه سفر به میلان و تماشای فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا اهدا شد.

برگزیده‌ی آرای مردمی: عادل شیرازی (رزمی)

نفر سوم: رحیم برگی (رزمی)

نفر دوم: مهدی حب درویش (روپایی زدن)

نفر اول: احسان مظفری (پارکور)

پس از این بخش اجرای موسیقی توسط خواننده جوان پاپ حسین بصیری و خواننده‌ی ارزنده‌ی پاپ کشور خشایار اعتمادی، انجام شد.

برندگان اعجوبه‌های بازیگری:

گزارش کامل اختتامیه اعجوبه های آپارات 94 + عکس و فیلم, پورتال خبری فرهنگی گهر

 مرحله‌ی بعدی اهدای جوایز مربوط به بخش اعجوبه‌های بازیگری بود. کمال تبریزی با حضور روی سن نکاتی را در این خصوص اعلام کرد. وی ۳۰ شرکت کننده پایانی را بسیار با استعداد عنوان کرد و رقابت در این بخش را فشرده دانست. اما خبر ویژه‌ی این کارگردان به نام کشور، وعده‌ی حضور در کار‌های ایشان به ۱۰ شرکت کننده‌ی نهایی بود که تشویق زیاد حضار را به دنبال داشت. به نفر اول جایزه‌ی ویژه سفر به مراسم سینمایی کن فرانسه اهدا شد.

برگزیده‌ی آرای مردمی: افشین پورنجفی

نفر سوم: بهناز باراس

نفر دوم: علی جان پرستی

نفر اول: عسگر نگهداری

از نکات جالب این بخش، تشویق بی‌امان حضار برای برنده‌ی خردسال علی جان پرستی بود.

پس از اهدای جوایز بازیگری، از مجید کریمیان عکاس دوران دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد و شهریار پژمان خواننده جوان پاپ به اجرای قطعاتی از کار‌های خود پرداخت.

برندگان اعجوبه‌های موسیقی سنتی:

گزارش کامل اختتامیه اعجوبه های آپارات 94 + عکس و فیلم, پورتال خبری فرهنگی گهر

در سومین بخش از اهدای جوایز نوبت به اعجوبه‌های موسیقی سنتی رسیده بود. حسام‌الدین سراج داور این بخش به دلیل مشکلات کاری فرصت حضور در مراسم را پیدا نکرده بود به همین دلیل از روزبه نعمت‌الهی خواننده ارزنده پاپ کشور برای اهدای جوایز دعوت به عمل آمد. تمامی افراد برگزیده روی سن به اجرای بخشی از ویدیوی ارسال شده خود پرداختند. به نفر اول در این بخش جایزه‌‌ی ویژه سفر به کنسرواتور وین اهدا شد.

برگزیده‌ی آرای مردمی: محمد صادق تیغ بخش

نفر سوم: محسن باقری

نفر دوم: امیر رضایی

نفر اول: محمد طوبائی

برندگان اعجوبه‌ها با استعداد عجیب:

پس از این بخش نوبت به استعداد‌های عجیب رسید. داور این بخش رضا رشیدپور از ویدیو‌های جذاب ارسال شده از سراسر ایران قدردانی کرد. جایزه‌ی ویژه‌ی این بخش سفر به دیزنی لند پاریس بود که به نفر اول اهدا شد. نکته‌ی جالب این بخش اجرای حیرت‌انگیز نفر اول در برابر جملات رشید‌پور بود.

برگزیده آرای مردمی: احسان نادری (دوبله همزمان)

نفر سوم: حمیدرضا یوسفی (نقاشی سه بعدی)

نفر دوم: محمد صادقی (اجرای خط نستعلیق به صورت بر عکس)

نفر اول: محمد رضا رضایی (برعکس گفتن کلمات در یک جمله)

برندگان اعجوبه‌های موسیقی پاپ:

گزارش کامل اختتامیه اعجوبه های آپارات 94 + عکس و فیلم, پورتال خبری فرهنگی گهر

در نهایت نیز نوبت به بخش محبوب موسیقی پاپ رسید. روزبه نعمت اللهی داوری این بخش را بر عهده داشت. وی پیش از شروع اهدای جوایز به اجرای قطعه معروف ایران خاک دلیران خود پرداخت. یکی از نکات جالب این بخش نیز اجرای تمامی برندگان روی سن بود که تشویق حضار را در پی داشت. به خصوص هنگام اجرای آهنگی از مرحوم مرتضی پاشایی، توسط خواننده نوجوان علی پیک طلبکار.

برگزیده‌ی آرای مردمی: امید کوشکی

نفر سوم: علی پیک طلبکار

نفر دوم: سلیمان رضایی

نفر اول: پیمان سالاروند

[ad_2]

لینک منبع

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي