گزارش حضور مهدی سلطانی در خندوانه

تاريخ : 31 تیر

مهدی سلطانی بازیگر سینما ، تلویزیون و استاد دانشگاه شب گذشته در برنامه خندوانه رامبد جوان حضور پیدا کرد.

گزارش حضور مهدی سلطانی در خندوانه, پورتال خبری فرهنگی گهر

برنامه چهارشنبه شب «خندوانه» طبق روال هرشب با نمایی از رامبد جوان و تماشاگران آغاز شد و پس از آن شاهد ورود نیما و استاد كهنمویی بودیم.

كهنمویی شوخی‌هایی در خصوص لباس و مد و طرح هایی كه به تازگی در بازار عرضه می شود را بیان كرد و درخواست کرد سعی كنید لباس هایی كه می پوشید، محتوا داشته باشد.

پس از آن آیتمی با حضور رضا و بیژن بنفشه خواه در شهر اصفهان پخش شد که مكانهای دیدنی آنجا را نشان می دادند.

در ادامه از یك بازیگر مودب و كسی كه برای هر كار خود دلیل دارد، به روی صحنه دعوت شد و آن شخص مهدی سلطانی بود.

وی در ابتدا از سریال «شهرزاد» كه حدود شش ماه زمان برده و شهریور ماه پارسال تمام شده است، گفت و اینكه تجربه های جدید و تنوع در این عرصه باعث می شود خودمان را تكمیل كنیم.

مهدی سلطانی متولد سال ١٣٥٠و  پنج برادر دارد و فرزند اول خانواده است كه دیگر برادان او در زمینه های غیر از هنر فعالیت می كنند.

در ادامه مهدی سطلانی برای مردم آواز خواند و گفت: این موضوع از سریال «مادرانه»  و به پیشنهاد یك آهنگساز انجام شده است.

در آیتمی كه در بین این برنامه پخش شد شهرام حقیقت دوست و حسن فتحی از شخصیت مهدی سلطانی گفتند.

در ادامه رامبد جوان از مهدی سلطانی خواست كه به جای گوینده خبر یك خبر خوب را به مردم بدهد كه وی گفت: بینندگان عزیز از این به بعد قرار نیست كه در جهان جنگی رخ دهد.

وی ادامه داد:بسیاری از جرمهای سنگین جهان محصول خشم هستند. مثل قتل،٩٠درصد قتل ها و شكنجه ها وقتی ایجاد می شود كه انسان خشم دارد و آنهای كه كنترل می‌كنند، قاتل نمی‌شوند و افرادی كه نمی‌توانند قاتل می‌شوند. خشم یك رویداد و پدیده است و آن افراد در لحظه بیمار هستند و باید آن لحظه را درمان كرد.

در ادامه ی این صحبت‌ها رامبد جوان از خشم‌هایی كه در فضای مجازی به صورت ناسزا و الفاظ ركیك نشان داده می‌شود و چقدر وحشتناك است، گفت.

مهدی سلطانی از اهمیت كتاب خواندن و تاثیر آن بر روی فرهنگ انسانها گفت. او می‌گوید: به دلیل اینكه كتاب ثمره‌ی سالها تلاش یك انسان است و با خواندن آن می‌شود با تجربه ی چندین ساله‌ی یك آدم آشنا شد.

پس از بازی پانتومیم جوان و سلطانی و اهدای لوح «خندوانه» به وی و خواندن شعر همراه با تماشاگران برنامه دیشب هم به پایان رسید.

گزارش از عاطفه نوذری

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي