گزارش حضور علی نصیریان در خندوانه

علی نصیریان در خندوانه حضور یافته است. در ادامه گزارش نوشتاری آن را می خوانید.

گزارش حضور علی نصیریان در خندوانه

علی نصیریان بازیگر قدیمی کشورمان مهمان خندوانه بود.

رامبد جوان پس از معرفی علی نصیریان برای حضور برروی صحنه از علاقه اش به علی نصیریان گفت و اینکه خیلی خوشحال است که او را میبیند.
علی نصیریان پس از احوال پرسی گفت که بیش از 66 سال که در زمنیه های هنری فعالیت می کند و وقتی هنرمندان جوان را میبیند که در کارشان موفق هستند لذت می برد.

جوان از تجربه بازی در سریال شهرزاد پرسید و علی نصیریان گفت: بازی در نقش بزرگ آقا در شهرزاد سختی های زیادی داشت چرا که حسن فتحی کارگردان سختگیری است و از طرفی خودم هم تلاش می کردم که نقش بخوبی  اجرا شود.
علی نصیریان درباره کمک کردن به همسرش گفت و اینکه بخاطر بیماری همسرش همیشه در کارهای منزل و بخصوص آشپزی به وی کمک می کند و با نحوه پخت اکثر غذاها اشناست.

در بخشی از برنامه رامبد جوان از علی نصیریان خواست که جمله ای به همسرش بگوید و این بازیگر گفت: امیدوارم بیماری و کسالت ایشان بهتر شده و بتواند فعالیت های روزانه اش را انجام دهد.

علی نصیریان درباره علاقه اش به بازیگری گفت که همیشه دوست داشتم توسط مردم دیده شوم و با آنها ارتباط داشته باشم برای همین بازیگری را انتخاب کردم و نمیدانم اگر بازیگر نمیشدم چکاری می توانستم انجام دهم.
علی نصیریان از علاقه اش به کمدی های کلاسیک گفت و اینکه از تماشای فیلم های لورل و هاردی لذت می برد.

در بخش دیگری از صبحت هایش علی نصیریان به عشق اشاره کرد و اینکه انسان باید در سخت ترین شرایطت وفادار و متعهد بماند.
علی نصیریان گفت خیلی دوست دارد فیلمی ساخته شود تا او در کنار محمدعلی کشاورز, داود رشیدی, جمشید مشایخی و عزت الله انتظامی بار دیگر بازی کند.

در پایان نیز علی نصیریان از ترانه علیدوستی و شهاب حسینی به عنوان بازیگران موفقی دانست که بازی در مقابل آنها لذت بخش است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه