گزارش حضور بهنام تشکر و آفرین عبیسی در دورهمی

آفرین عبیسی و بهنام تشکر در دورهمی حضور یافته اند. در ادامه گزارش حضور بهنام تشکر و آفرین عبیسی در دورهمی را منتشر می کنیم.

گزارش حضور بهنام تشکر و آفرین عبیسی در دورهمی

شب گذشته برنامه دورهمی میزبان دو بازیگر کشورمان بود.

در بخش اول برنامه آفرین عبیسی بازیگر قدیمی کشورمان رودر روی مهران مدیری نشست و به گفتگو با وی پرداخت.
آفرین عبیسی از ازدواجش در سن 17 سالگی گفت و اینکه پس از ازدواج حدود 30 سال در هیچ فیلمی بازی نکرد و هم اکنون 64 سال سن دارد.

آفرین عبیسی ادامه داد که دارای سه فرزند (دو پسر و یک دختر) می باشد که به اصرار پسر بزرگش تصمیم به بازگشت به بازیگری گرفت.
عبیسی گفت که آدم رک و راستی است و همیشه حقیقت را می گوید. این بازیگر به بیان اولین تجربه همکاری اش با رضا میرکریمی پرداخت و اینکه تجربه خیلی خوبی بود اما برای فیلم یه حبه قند, زمانی که دستار میرکریمی با وی تماس گرفت, از رضا میرکریمی ناراحت شد چرا که توقع داشته است خود میرکرمی با وی تماس بگیرد.

عبیسی ادامه داد که پس از آن رضا میرکریمی با وی تماس گرفته و از عبیسی عذرخواهی کرده اما او ترجیح داد که با میرکریمی همکاری نکند!
آفرین عبیسی در پایان صحبت هایش گفت که صبوری و صبر کردن را بزرگترین درس زندگی می داند و یک تسبیح که دانه هایش از خاک کربلا ساخته شده بود, به همراه کتابی از مولانا را به موزه دورهمی تقدیم کرد.

گزارش حضور بهنام تشکر و آفرین عبیسی در دورهمی

در بخش دوم برنامه بهنام تشکر مهمان دورهمی شد.

این بازیگر گفت که هیچوقت دروغ نمی گوید و در جواب سوال مهران مدیری درباره آخرین باری که دروغ گفته است, گفت به یاد نمی آورد کی دروغ گفته است.

مهران مدیری گفت که بهنام تشکر علاقه بسیار زیادی به آلبالو خشکه دارد و حتی در کودکی یک بار تصمیم به دزدیدن آلبالو خشکه نیز گرفته بود.
این صحبت های مدیری با تعجیب فراوان بهنام تشکر همراه شد و از مدیری پرسید شما از کجا چنین خاطراتی را میدانید درحالی که این ماجرا مربوط به سن 5 سالگی من است!

تشکر در ادامه درباره ازدواجش گفت و اینکه حدود 11 سالی است ازدواج کرده و یک پسر 6 ساله دارد.
تشکر همچنین اعلام کرد که دو بیت شعر حافظ را که به خط نستعلیق نوشته است و برایش خیلی ارزشمند می باشد را به موزه دورهمی اهدا می کند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه