گریم فوق العاده دکتر روحانی در شاهگوش / عکس

تاريخ : 20 مرداد

گریم فوق العاده دکتر روحانی در شاهگوش / عکس

دوشنبه شب عکسی از مسعود پاکدل در صفحات مجازی و صفحه شخصی خود این هنرمند منتشر شد که در آن عبداله اسکندری مشغول گریم او و تبدیل چهره‌اش به چهره دکتر حسن روحانی است.

گریم فوق العاده دکتر روحانی در شاهگوش / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

عکس نهایی هم اینقدر شبیه چهره رئیس‌جمهور است که بیننده را به اشتباه می‌اندازد.
برخی از سایت‌ها با انتشار این عکس نوشتند: «بر‌اساس شنیده‌ها مسعود پاکدل قرار بوده در یکی از قسمت‌ها در نقش حسن روحانی به ایفای نقش بپردازد که با صلاحدید داوود میرباقری این قسمت‌ها از سریال حذف گردیده است.»

قرار بود در قسمت ۲۲ از گریم استفاده شود
اما پس از انتشار این خبر با مسعود پاکدل تماس گرفتیم تا صحت و سقم موضوع را جویا شویم. او در توضیح این عکس گفت: «این تصویر یک تست گریمی است که آقای اسکندری از روی چهره دکتر روحانی روی صورت من زدند. قرار نبود که من بازیگر این نقش باشم و تنها روی صورتم تست شد که ببینیم درمی‌آید یا نه؟! آقای میرباقری در نظر داشتند برای قسمت بیست و دوم چنین گریمی در کار توسط یکی از بازیگران باشد، اما در ‌‌نهایت از اجرا و انجام این کار منصرف شدند و مسئله منتفی شد.»

گریم فوق العاده دکتر روحانی در شاهگوش / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

روحانی هم گریم را دید و گفت خوب شده

به پاکدل می‌گوییم که این طراحی گریم به خوبی درآمده و حیف است که از آن در پروژه‌ای استفاده نشود. او در پاسخ به ما گفت: «بله، کار آقای اسکندری واقعاً خوب است و شاید در پروژه‌ای هم استفاده کنیم. خود آقای روحانی هم اتفاقاً این تست را دیدند و گفتند خیلی خوب و شبیه شده است.»

میرباقری باز هم سریال میسازد

پاکدل در پایان می‌گوید از سریال «شاهگوش» تنها چند قسمت تا پایان باقی است و قرار نیست ادامه‌ای داشته باشد و اضافه می‌کند: «میرباقری پس از اتمام «شاهگوش» سراغ سریال جدیدش می‌رود.»
گفتنی است؛ مجموعه «شاهگوش» اولین تجربه سریال‌سازی داوود میرباقری در شبکه نمایش خانگی است که با اقبال نسبی مخاطبان هم مواجه شد. هرچند با این مجموعه، انتقادات فراوانی هم به میرباقری از جانب منتقدان صورت گرفت اما در کل، سریال به فروش خوبی دست پیدا کرد. در این مجموعه بازیگرانی زیادی ایفای نقش می‌کنند که می‌توان از میان ستاره‌های آن به فرهاد اصلانی، حمیدرضا آذرنگ، محسن تنابنده، شهرام حقیقت‌دوست، مرجانه گلچین، رضا کیانیان، هانیه توسلی، احمد مهرانفر، طناز طباطبایی و… اشاره کرد. تهیه‌کنندگان آن هم سید محمد امامی و مهران برومند هستند. 

منبع: روزنامه صبا

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي