گرد و غبار بازهم به تهران باز میگردد

گرد و غبار بازهم به تهران باز میگردد

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی سه روز آینده در استان های تهران، البرز و قزوین وزش باد، گرد و خاک و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست. احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: با توجه به نقشه های پیش‌یابی هواشناسی امشب و فردا در برخی مناطق شمال‌غرب سواحل دریای خزر به ویژه در شرق و مرکز سواحل و ارتفاعات البرز ابرناکی، رگبار و رعد و و برق پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

گرد و غبار بازهم به تهران باز میگردد

به گفته وی همچنین طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان برخی مناطق استان‌های کرمان، هرمزگان و شرق فارس در ساعات بعد از ظهر ابرناکی، رگبار، رعد و برق پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می شود. مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: طی این مدت خلیج فارس مواج خواهد بود. وظیفه تصریح کرد: در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق استان های تهران، البرز و قزوین، باد، گرد و خاک و کاهش دید افقی به طور موقتی دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: فردا آسمان تهران کمی ابری، در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر در پاره ای نقاط، باد، گرد و خاک و در ارتفاعات بارش پراکنده خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب برابر ۳۸ و ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

منبع: mehrnews.com

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند