کچل کردن علی ضیاء در برنامه زنده به خاطر “ماهان”

مجری برنامه تلویزیونی «ویتامین سه» برای همدردی با «ماهان» دانش آموز کرد که به علت بیماری موهای خود را از دست داده، کچل کرد.
ali zia kachal vitamin3

مهمان امروز برنامه «ویتامین سه» معلم و دانش آموزی از کردستان بودند. این دانش آموز «ماهان» نام داشت که به دلیل بیماری موهای خود را از دست داده بود و این معلم فداکار برای همدردی با دانش آموزش موهایش را از ته تراشیده بود.

این معلم در گفت‌وگو با ضیاء درباره این کار خود گفت: ماهان نوعی بیماری دارد که مشخص نیست. ابتدا فکر می‌کردند که سرطان است اما پزشکان بعدا اعلام کردند که سرطان نیست و شاید عفونت خونی باشد.

وی ادامه داد: در حقیقت سیستم ایمنی بدن ماهان علیه او فعال شده است. این موضوع باعث شد ماهان از سوی همکلاسی‌هایش مورد تمسخر قرار بگیرد به همین دلیل تصمیم گرفتم من هم برای همدردی با او موهای خودم را بزنم.

وی افزود: روزی که به مدرسه رفتم با گوشی خود 3 عکس با بچه ها انداختیم و آن را روی وبلاگ خود قرار دادم که با واکنش بسیاری از سوی مخاطبان مواجه شد و بسیاری از خبرگزاری‌های معتبر خارجی و داخلی آن را پیگیری کردند.

در ادامه این مراسم علی ضیاء از این معلم خواست تا موهای او را هم از ته بتراشد. ضیاء در این برنامه اعلام کرد که هرکس در حمایت از ماهان موهای خود را زد به ما اعلام کند تا تصاویرش را در برنامه نشان بدهیم.

منبع: فارس

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه