کپي از عابر بانک شگرد تازه براي سرقت

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 12 مهر

روزنامه خراسان نوشت: فروشنده اي که با به دست آوردن رمز حساب بانکي يکي از مشتريانش و با کپي برداري از کارت عابر بانک، اقدام به برداشت ازحساب وي کرده بود دستگير شد و به جرم خود اعتراف کرد.

 

رئيس پليس فتاي خراسان رضوي روز گذشته با بيان اين خبر به خراسان گفت: فردي با مراجعه به پليس فتا و با تسليم شکوائيه اي اعلام کرد مدتي است از حساب بانکي ام پول برداشت مي شود و ديگر مبلغي در حسابم باقي نمانده است درحالي که من از حساب مذکور نه خريدي انجام داده ام و نه پولي از آن برداشت کرده ام.

 

سرهنگ محسن عرفاني افزود: به دنبال اعلام اين شکايت، کارشناسان پليس، تحقيقات ويژه اي را در اين باره آغاز کردند و براي يافتن سرنخي از اين ماجرا دوباره سوالاتي از شاکي پرونده کردند.

 

شاکي در پاسخ به اين سوال ماموران که آخرين بار با کارت مذکور در کجا خريد کرده است گفت:مدتي قبل براي خريد به يک فروشگاه رفتم و از فروشنده خواستم مبلغ اجناس را از کارت عابر بانکم کسر کند اما دستگاه کارت خوان مغازه خراب بود و او با گرفتن رمز و کارتم به فروشگاه ديگري مراجعه کرد و پس از آن نيز رسيد خريد و کارت را به من بازگرداند. رئيس پليس فتاي خراسان رضوي تصريح کرد: با به دست آمدن اين سرنخ، ماموران انتظامي با گرفتن استعلام هاي لازم از مراجع ذي ربط دريافتند که از کارت عابر بانک شاکي کپي برداري شده است بنابراين آن ها فروشنده مذکور را دستگير و به مقر پليس هدايت کردند.

 

اين جوان وقتي در برابر شواهد و دلايل مستند قرار گرفت، چاره اي جز بيان حقيقت نديد و به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: وقتي رمز کارت عابر بانک شاکي را به دست آوردم وسوسه شدم و با کپي برداري ازکارت وي،اقدام به برداشت از حساب بانکي اش کردم.سرهنگ عرفاني در اين باره به شهروندان توصيه کرد:حتماً از مراکز معتبر و مطمئن خريد کنيد و در صورت مشکوک شدن به فروشنده بلافاصله رمز کارت خود را تغيير دهيد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي