کوروش کبیر منتظر نظر شمقدری است

خبرگزاری ایلنا: فیلم سینمایی کوروش کبیر به تهیه‌کنندگی علی معلم و کارگردانی مسعود جعفری جوزانی مدت‌ها است قرار است ساخته شود، اما همچنان درپیچ و خم کارهای اداری مانده است‌.

‌علی معلم (تهیه‌کننده سینما)  با اعلام این مطلب گفت‌: دو هفته گذشته درباره این فیلم با سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت‌و‌گو کردم و ایشان هم به شمقدری اعلام کرد که ساخت این فیلم پیگیری شود‌. ‌

کوروش کبیر منتظر نظر شمقدری است, پورتال خبری فرهنگی گهر

وی ادامه داد‌: بعداز دیدار با شمقدری وی از من درخواست طرح توجیهی برای ساخت فیلم کرد و من هم اعلام کردم که قصد دارم فیلم کوروش کبیر را در قالب یک پروژه ملی بسازم‌. ‌ معلم با اشاره به تلاش زمانی بسیار برای نوشتن فیلمنامه فیلم گفت‌: در گفت‌و‌گو با چند نفر از اعضاي شورای پروانه ساخت و همچنین سینماگران و براساس اخباری که از شورای پروانه ساخت دارم فیلمنامه مورد استقبال قرار گرفته است‌.

معلم افزود‌: اگر همین امروز نیز با ساخت فیلم موافقت شود برنامه ریزی و راه اندازی این پروژه یک سال طول می‌کشد، اما براساس راهکارهایي که درنظر گرفته شده طرح موفقیت‌آمیز می‌شود‌. ‌ وی ادامه داد‌: هفته آینده قصد دارم تا به دیدن جواد شمقدری بروم‌.

 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي