کلاهبرداري با شگرد افزايش يارانه ها

دسته بندي : حوادث
تاريخ : 23 تیر

فرمانده انتظامي شهرستان «ملاير» واقع در استان همدان از دستگيري کلاهبرداراني که به بهانه افزايش مبلغ يارانه ها از خانواده ها مبالغي دريافت مي کردند، خبر داد.

به گزارش پايگاه پليس، سرهنگ ابراهيم سعيدي گفت:در پي دريافت گزارش هايي، پليس متوجه شد دو جوان در يکي از روستاهاي شهرستان ملاير با مراجعه به درب منازل و با نشان دادن کارت شناسايي، بابت افزايش دريافت يارانه هاي نقدي، اقدام به دريافت وجوه نقد غيرقانوني از خانواده ها مي کنند.

وي افزود: پليس پس ازتحقيق و اطمينان از صحت موضوع با حضور به موقع در محل و شناسايي افراد کلاهبردار، آن ها را دستگير کرد که در بازرسي بدني از آنها تعداد دو قطعه کارت شناسايي جعلي، ۹ برگ فرم مشخصات خانوار، تعدادي برگ رسيد پول به همراه مهر مربوطه کشف و ضبط شد که ضمن تشکيل پرونده در اين خصوص موضوع تحت پيگرد قانوني قرار دارد.

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير در بخش ديگري از سخنان خود به دستگيري سارق مغازه موبايل فروشي در اين شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت:در پي وقوع سرقت در يکي از مغازه هاي موبايل فروشي شهرستان ملاير، ماموران پليس آگاهي با تحقيقات پليسي سارق مغازه فوق را شناسايي و دستگير کردند.

 

 

گردآوری: گروه خبر گهر

 

 

منبع: عصر ایران

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي