کفشهای گران قیمت بیانسه جنجالی شد/عکس

پرداد:بیانسه خواننده معروف و ستاره ثروتمند هاليوودي اخيرا کفشهايي خريده است که باعث جنجال در ميان رسانه ها و دوستداران حيات وحش شده است.

استفاده از پوست تمساح ، مار،سفره ماهي و شترمرغ در تهيه اين کفش فوق العاده گرانقيمت چيزي است که به مذاق اين گروه خوش نيامده است.

کفشهای گران قیمت بیانسه جنجالی شد/عکس

توليد کنندگان اين کفش تاکيد کرده اند که اين کفشها از روشي کاملا قانوني تهيه شده است . استفاده از اين کفشها توسط اين خواننده معروف باعث شده است که بعضي هواداران وي که طرفدار حقوق حيوانات نيز هستند از او انتقاد کرده و او را با القابي چون ” بي رحم” و ” خونخوار” ياد کنند.
طراح اين کفشها خانم “ايزابل مارانت” معروف است و کمپاني ” پي ام کي” امريکا اين کفشها را توليد کرده است. اين شرکت تاکيد ميکند که پوستها را از يک منبع کاملا قانوني در نيويورک تهيه کرده است.
گفتني است همسر بيانسه نيز يک جفت کفش تهيه شده از پوست فيل خريداري کرده است که اين امر خشم بيشتر دوستداران حياط وحش را به دنبال داشته است.
قيمت اين کفشها حدود 80 هزار دلار تخمين زده شده است . اين حاميان حقوق حيوانات معتقدند اين کفشها هر قيمتي که داشته باشد براي تهيه آنها حيواناتي کشته شده اند و اين کشته شدن حيوانات در راه تجمل گرايي انسانها دردناک است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه

  1. مهدی says:

    با سلام و احترام
    اهل ریزبینی الکی نیسم ولی باید بگم
    یک اشتباه تایپی در این پست وجود دارد
    “حیاط وحش” ءءءءءءءءء حیات وحش