کتک خوردن مردم از محافظان قالیباف در یاسوج/ عکس

دسته بندي : حوادث,سیاست,⭐ اخبار
تاريخ : 16 خرداد

آفتاب: محافظان شهردار تهران در برخوردی ناشایست و زننده با مردم شهر یاسوج در هنگام ورود قالیباف به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، الفاظ ناشایستی را به مردم نسبت دادند.

 

به گزارش “نیک نیوز”، برخوردهای فیزیکی و استفاده از کلمات نامناسب و رکیک از سوی محافظان قالیباف سبب واکنش تعدادی از مردم شد که خواستار توهین نکردن محافظان شهردار تهران  به مردم شده بودند.

کتک خوردن مردم از محافظان قالیباف در یاسوج/ عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

ادامه برخوردهای فیزیکی و استفاده از کلمات رکیک تندتر از سوی محافظان قالیباف سببب واکنش فیزیکی تعدادی از جوانان یاسوجی در دفاع از شأن و شخصیت مردم این استان شد.

 

این گزارش تصریح می دارد که درگیری فیزیکی میان محافظان پرتعداد قالیباف با تعدادی از نوجوانان و جوانان یاسوجی شدت گرفت که در پی آن نظم جلسه استقبال از قالیباف به هم خورد و چند نفر از جوانان یاسوجی که به شدت از سوی محافظان قالیباف مجروح شده بودند روانه بیمارستان شدند. همچنین یکی از محافظان شهردار تهران در این درگیری دچار زخم های سطحی شد.

 

پیش از این سایت آوای زاگرس خبر داده بود که میان حاضران و استقبال کنندگان و محافظان قالیباف درگیری لفظی و سپس زد و خوردی صورت گرفته است که یکی از محافظان مضروب می شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. arash
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي