کاظمي: خوب‌نبوديم اما از داماش بهتر بازي کرديم

 فرهاد کاظمي پس از پيروزي يک بر صفر برابر داماش گيلان در نشست خبري اظهار داشت: اين برد را مديون تمام رسانه‌ها و حمايت آنها و همچنين حضور هواداران خونگرم و خوب اصفهاني هستم زيرا در بين تماشاگران پرچم سپاهان را ديدم و اين نشانه مودت و دوستي است. پيروزي آسيايي را به سپاهان هم تبريک مي‌گويم.

وي ادامه داد: با اينکه استرس روي دوش ما بود اما توانستيم پيروز شويم، مقابل تيمي بازي کرديم که در آستانه قرار گرفتن در جمع تيم‌هاي سقوط کننده است و مي‌خواست روي ضد حمله کار کند اما ما موقعيت آنچناني به حريف نداديم. با لطف خدا با اين برد استرس از روي بازيکنان برداشته مي‌شود و تلاش مي‌کنيم به اهدافمان برسيم، اهدافي که سعد محمدي مدير کارخانه ذوب‌آهن نيز آن را ترسيم کرده است.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود به کارمندان ذوب‌آهن اضافه کار داده‌اند تا براي تشويق تيم به ورزشگاه بيايند، گفت: اگر اضافه کار هم داده باشند مگر کار بدي کرده‌اند؟ کاش به آنها اضافه کار بدهند تا بروند سپاهان را هم تشويق کنند.

وي در مورد ناراحتي فوفانا از تعويضش گفت: فوفانا ناراحت نبود بلکه او يک موقعيت دو به تک را نزد و به کما رفت و در فکر بود که چرا اين موقعيت را گل نکرده است به همين دليل ناراحت بود. در تيمي که من مربيگري مي‌کنم اگر بازيکني بخواهد از تعويض ناراحت شود سريع عذرش را مي‌خواهم.

کاظمي در مورد اينکه تيمش مقابل داماش خوب بازي نکرد، گفت: من 3 مهاجم در ترکيب گذاشته بودم، با اين حال در برخي روزها که استرس نداشتيم خوب بازي کرديم اما امروز که استرس داشتيم خيلي خوب نبوديم با اين حال از حريف بهتر بازي کرديم، دستم هم براي تعويض بسته بود و حتي بعد از مصدوميت رجب‌زاده مجبور شدم باز هم تعويض اجباري کنم. زماني که استرس بر آدم حاکم مي‌شود تفکراتش از او گرفته مي‌شود. اگر مسلمان 20 درصد توانايي خودش را هم ارائه مي‌کرد مي‌توانست شرايط بازي را زودتر تغيير دهد. وقتي 2 تا 3 بازيکن تا دقيقه 30 خراب بازي مي‌کنند چه مي‌توانم بکنم؟ از 3 – 4 بازيکن اصلي راضي نبودم.

سرمربي ذوب‌آهن در مورد نيمکت‌نشيني برخي از بازيکنان گفت: براي اين کار چند دليل دارم، اول فوتبال‌زدگي، دوم اينکه پايان فصل است و برخي باشگاه‌ها به بازيکنان مي‌گويند که ما تو را مي‌خواهيم و پيشنهاد مي‌دهند. من در زمين بازيکني مي‌خواهم که توپ‌گيري کند، وقتي يک بازيکن در زمين راه مي‌رود يعني اينکه فکرش پيش تماشاگران نيست و به سرمايه ذوب‌آهن و باشگاه بي‌توجه است و اين مشکل‌ساز مي‌شود.

فرهاد کاظمي در مورد اينکه هدف‌گذاري‌اش در ذوب‌آهن چيست، آيا به پلي‌آف فکر مي‌کند يا ماندن مستقيم در ليگ برتر، گفت: اکنون به غير از داماش تيمي مثل سايپا هم در بحران است، سايپا تماشاگر هم ندارد البته داماش هم بازي‌هاي سنگيني پيش رو دارد. تماشاگران مي‌توانند به ما کمک زيادي بکنند. افق ما افق روشني است و به خدا توکل مي‌کنيم.

وي در مورد ديدار پرسپوليس در جام حذفي گفت: جوي که پرسپوليس در مورد داوري به راه انداخت به حق و ناحقش کاري ندارم، نشان داد که به دنبال جام حذفي است اما ما به دنبال ماندن در ليگ برتر هستيم با اين حال براي قداست و شخصيت تيم هم شده مقابل پرسپوليس خوب بازي مي‌کنيم، اين تيم خوب است اما نقاط ضعف زيادي هم دارد بنابراين تلاش مي‌کنيم مقابل پرسپوليس خوب بازي کنيم تا از نظر روحي به ما کمک کند تا به هدف اولمان که بقا در ليگ برتر است، برسيم.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه