کار پسندیده بازیکنی که زندی را مصدوم کرد/ عکس

بازیکن مونته نگرویی تیم معیذر قطر از فریدون زندی عیادت کرد

جورجی بازیکن تیم معیذر که برخوردش با بازیکن ایرانی باشگاه الاهلی، باعث مصدومیت شدید زندی شده بود، به همراه رئیس باشگاه معیذر به عیادت زندی رفت.

جورجی به همراه مدیر باشگاه معیذر ضمن آرزوی بهبودی برای بازیکن سابق تیم ملی ایران، بابت برخوردش با زندی از او عذرخواهی کرد و گفت هیچ عمدی در کارش نبوده است و فقط برای توپ با فریدون درگیر شده است.

جورجی درباره صحنه ای که منجر به مصدومیت بازیکن ایرانی الاهلی شد، گفت: «من فقط حواسم به توپ بود  و خواستم تیمم را در موقعیت ضد حمله قرار دهم. برخورد ما جلوی چشمان داور رخ داد و او بازی را متوقف نکرد.»

جورجی ادامه داد: «تا زمانی که داور سوت نزده بود من از اتفاقی که افتاده بود، خبر نداشتم و نمی دانستم چه اتفاقی برای بازیکن الاهلی افتاده. وقتی متوجه موضوع شدم، حسابی متاسف شدم. باز هم باید به این نکته اشاره کنم که من فقط برای توپ با زندی درگیر شدم و نمی خواستم او را مصدوم کنم.»

جورجی درباره اینکه انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن دیدار الاهلی – معیذر باعث ناراحتی مسئولان الاهلی شده، تصریح کرد: «من مسئول این انتخاب نبوده ام و کمیته فنی مسابقات، با بررسی عملکرد بازیکنان، بهترین بازیکن را انتخاب می کند. من وظیفه دارم به تیمم برای پیروزی کمک کنم.»

 

زندی که نهایتا 48 ساعت دیگر از بیمارستان مرخصی می شود، به جورجی اطمینان داد که از دست او ناراحت نیست. فریدون به بازیکن معیذر گفت: «ما تنیس بازی می کنیم نه فوتبال.»

بازیکن ایرانی الاهلی امیدوار است حداکثر تا 6 ماه آینده به میادین فوتبال برگردد.

 

منبع: تماشاگر دات نت

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه