چگونه پاهای نرم با پوست ابریشمین داشته باشید؟

مخلوطی دست ساز برای داشتن پوست نرم و پاهای نرم ابریشمی درست کنید. آیا می دانید قرار است پاهایتان را پوسته پوسته کنید؟ من همیشه فکر می کردم که هر گونه اصلاح کردن پاها همان عمل پوسته پوسته کردن است. تا اینکه با ایده پاهای نرم ابریشمی برخورد کردم و خواستم که آن را امتحان کنم. پس شروع کردم به جستجوی تمام محصولات خانگی که پوست را ورقه ورقه کنند! ظاهرا شما هر وقت پاهای خود را اصلاح می کنید این کار را انجام می دهید.

 چگونه پاهای نرم با پوست ابریشمین داشته باشید؟

اما من الان این کار را می کنم! اگرچه حس می کنم سال های زیادی را از دست داده ام و با کشف این موضوع خوشحال ترم. بعد از اینکه یک روز از آن استفاده کردم این ریسک را می کنم که بگویم تابحال هیچ وقت به این اندازه احساس نرمی در پوست پاهایم نداشتم! شوخی نمی کنم.

طرز تهیه آن بسیار راحت است… سخت ترین قسمت کار برای من پیدا کردن وقت برای حمام کردن بود.

 

پاهای تابستانی ابریشمی

مواد مورد نیاز:

4/1 فنجان شکر

2/1 فنجان روغن (من از روغن زیتون استفاده کردم، اما می توانید از هر روغنی مثل روغن نارگیل، روغن بچه، روغن کانولا و…. استفاده کنید.)

3 قاشق غذا خوری آب مرکبات (لیمو شیرین یا لیمو ترش)

تیغ ریش تراشی

اینها را با هم مخلوط کنید. من فقط آنها را در یک ظرف ریختم و آن را محکم تکان دادم. اگر آن را در ظرف شیشه ای ریختید و به حمام بردید باید خیلی مراقب باشید).

مخلوط را در یک لگن ریخته و پاهایتان را در آن بخیسانید. یا اگر حمام می کنید اول موهایتان را بشویید، بعد فرصت این را دارید برای چند دقیقه پاهایتان را در این مخلوط بخیسانید و بعد آنرا بشویید. من از نتیجه اش شگفت زده شدم. و آن را برای پاها و بازوهایم استفاده کردم.

سایندگی شکر تمام کثیفی ها و پوست مرده را از بین می برد، آب لیمو مثل یک پوست انداز ملایم پوست عمل کرده و پوست را نرم تر و روشن تر ساخته و البته روغن زیتون به اعماق پوست نفوذ کرده و نرمی و رطوبت طولانی مدت به پوست می دهد.

بعد از پاک کردن مخلوط از روی پوست بعد از چند دقیقه زمان اصلاح کردن پاهایتان فرارسیده است. احساس خوبی دارید درسته؟

 

حالا پاهایتان را با آب شسته و این عمل را تکرار کنید! بله دوباره این کار را انجام دهید. مخلوط را روی پاهایتان بمالید.. اصلاح کنید.. و دوباره آبکشی کنید. در این زمان شما باید از یک صابون ملایم برای شستشو استفاده کرده که کمی از چربی پوست را بگیرد. از حمام که بیرون آمدید لوسیون استفاده کنید و از پوست ابریشمین خود لذت ببرید.

منبع: ileev.com
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه