پیشنهاد 1 میلیارد دلاری مایکروسافت به سامسونگ

با تمام شدن قرارداد نوکیا و مایکروسافت و خریدن بخشی از بخش‌های کمپانی نوکیا توسط مایکروسافت این سوال پیش می‌آید که کمپانی‌های دیگری هستند که بعد از این گوشی ویندوزفون تولید کنند یا خیر؟

به گزارش جی اس ام در حال حاضر در حدود ۹۰ درصد گوشی‌های مجهز به ویندوزفون خانواده لومیا هستند و همکاری نوکیا با مایکروسافت باعث شد که دیگر کمپانی‌های خود را عقب کشیده و مایکروسافت را تنها بگذارند.

در زمان ارائه ویندوزفون ۸ کمپانی‌هایی که اولین بار در کنار نوکیا از این سیستم عامل استقبال کردند و آن را بر روی گوشی‌های خود استفاده کردند، هوآوی، سامسونگ و اچ تی سی بودند. این کمپانی‌ها تنها کمپانی‌هایی بودند که به کمک مایکروسافت رفتند.

اخیرا هوآوی گوشی Ascend W2 خود را که نسل دوم گوشی‌های سری W و ومجهز به ویندوزفون است را روانه بازار کرد، اما اچ تی سی و سامسونگ هنوز هیچ برنامه‌ای برای اینکه گوشی مجهز به ویندوزوفون ارائه کنند را اعلام نکردند.

در حالی که هنوز خبری از اچ تی سی نیست، Eldar Murtazin که اخبار مربوط به ویندوزفون و نوکیا را فاش می کند خبری را منتشر کرده در این مورد که سامسونگ هنوز همکار تجاری مایکروسافت است. در این خبر آمده که مایکروسافت مبلغی در حدود ۱ میلیارد دلار را به سامسونگ پیشنهاد داده تا سامسونگ تعهد کند تا به تولید گوشی‌های ویندوزفون ادامه دهد.

پیشنهاد 1 میلیارد دلاری مایکروسافت به سامسونگ, پورتال خبری فرهنگی گهر

با توجه به موفقیتی که سامسونگ با اندروید داشته و مقایسه آن با فروش کم گوشی‌های ویندوزفون، سامسونگ در حال حاضر علاقه‌ای به تولید یک گوشی ویندوزفونی سطح بالا ندارد و اکنون سامسونگ به دنبال یک حرکت از سوی مایکروسافت است تا دوباره همکاری خود با آن را از سر بگیرد، اما در حال حاضر تنها منبع این خبر از سوی Eldar Murtazin است که به نظر نمی‌آید معتبر نباشد.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم که مایکروسافت به صورت رسمی این پیشنهاد را به سامسونگ اعلام خواهد کرد و آیا با این پیشنهاد سامسونگ به همکاری با مایکروسافت با این مبلغ رضایت خواهد داد یا خیر؟ نظر شما چیست آیا سامسونگ و مایکروسافت بار دیگر با یکدیگر شروع به همکاری خواهند کرد؟

 

منبع: جی اس ام

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي