پیشنهاد یک کارشناس برای خانه‌دار شدن مردم

دسته بندي : اقتصاد,⭐ اخبار
تاريخ : 28 مهر

پیشنهاد یک کارشناس برای خانه‌دار شدن مردم, پورتال خبری فرهنگی گهر

ابوالحسن میرعمادی با اشاره به افزایش تسهیلات مسکن وخانه‌دار شدن اقشار متوسط از این طریق اظهار کرد: افزایش وام های مسکن همراه با شرایط اقساطی خرید می‌تواند موثر واقع شود.

به گفته وی در صورتی که افراد بتوانند طی چند سال متوالی بخشی از هزینه یک واحد مسکونی را بپردازند، می‌توانند با پیش خرید متراژی صاحب خانه شوند.این کارشناس افزود: با اعطای تسهیلات ۴۰ درصدی مسکن از سوی دولت و بانک‌ها افراد نیز می‌توانند با آورده‌ ۶۰ درصدی قیمت مسکن برای خانه‌دار شدن قدم بردارند.

به گفته وی در صورتی که افراد بتوانند بازپرداخت وام‌ها را در مدت زمان طولانی بپردازند چرخه خانه‌دار شدن جوانان و متقاضیان مسکن در کشور به روال مناسبی حرکت می‌کند.میرعمادی با بیان این که در برخی کشورها حداقل ۷۰ تا ۸۰ درصد قیمت‌ واحد مسکونی به صورت وام اعطا می‌شود، گفت: در صورت وجود منابع بانکی می‌توان شاهد افزایش تسهیلات مسکن بود.

این کارشناس تاکید کرد: پیش خرید متراژی هر واحد مسکونی معادل همان اجاره‌ای است که افزاد طی سالهای طولانی می‌پردازند.میرعمادی افزود: دولت نقش به سزایی در اعطای تسهیلات مسکن دارد و می‌تواند با سرمایه‌گذاری در بخش اعطای وام‌های مسکن زمینه سرمایه‌گذاری در خانه‌دار شدن افراد را فراهم کند.به گفته وی این روش خانه‌دار شدن افراد به کمک بانک‌ها و تسهیلات دولتی هم به تولید بیشتر و هم به خانه‌دار شدن متقاضیان کمک می‌ک

منبع:ایران جیب

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي