پولدارترین ورزشکاران دنیا

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 19 مهر

پولدارترین ورزشکاران دنیا

پولدارترین ورزشکاران دنیا, پورتال خبری فرهنگی گهر۱۰ ورزشکار پرآمد دنیا در این فهرست به شرح زیر معرفی شدند:این ورزشکاران در مجموع بیش از نیم میلیارد دلار درآمد دارند.

** فلوید می ودر
بزرگترین بوکسور آمریکایی در دهه حاضر می باشد. می ودر ۳۷ساله،رکورد ۳۹پیروزی بدون شکست را در کارنامه خود دارد. طبق نوشته مجله فوربس این قهرمان با درآمد سالانه ۱۰۵ میلیون دلار ، پردرآمد ترین ورزشکار جهان می باشد.

**کریستیانو رونالدو، چالاک ، زیبا و ثروتمند
کریستیانو رونالدو یکی از بااستعدادترین فوتبالیست های دنیا است. حتی اگر ۹۰دقیقه در بازی بی وقفه بدود، هنوز یکی از بهترین ها به نظر می آید. درآمد وی با احتساب محل تبلیغات این ستاره فوتبال، سالانه ۸۰ میلیون دلار می باشد.

**لیبرون جیمز
بسکتبالیست سرشناس آمریکایی، درسال ۲۰۰۴، در سن ۱۹ سالگی جایزهٔ بهترین بازیکن جوان سال اتحادیهٔ ملی بسکتبال (NBA) را از آن خود کرد.در تاریخ بسکتبال، او جوان ترین بازیکنی است که تابه حال به این افتخار نائل آمده است. لقب او شاه جیمز می باشد. جیمز تاکنون عنوان قهرمانی ان بی ای را بدست نیاورده است. او از دیدگاه تحلیل گران لیگ به عنوان کاربردی ترین و تاثیر گزارترین بازیکن لیگ معرفی شده است. جیمز تاکنون ۴ بار در تیم اول منتخب ان بی ای و ۲ بار در تیم منتخب دفاعی قرار گرفته است. در آمد سالانه وی ۳/۷۲ میلیون دلار می باشد.

** لیونل مسی
لیونل مسی چهارمین ورزشکار پردرآمد دنیا است که توجه مردم را به سن جوانش معطوف داشته است. این فوتبالیست حرفه ای اهل آرژانتین و عضوبارسلونای اسپانیااست که در پست های هجومی بازی می کند. او اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است و به عنوان جوانترین فوتبالیست آرژانتین به تیم بارسلونا ملحق شد. او امروز ستاره جهانی شناخته شده است. درآمد وی سالانه ۷/۶۴ میلیون دلار بدون مالیات می باشد.

**کوبی برایانت
این بسکتبالیست حرفه ای در۱۶بازی تیم ملی لس آنجلس لیکرز شرکت داشته و پنج مرتبه قهرمان بسکتبال ملی شده است. این ستاره ۳۶ ساله یکی از معروفترین و شناخته ترین بسکتبالیست های جهان است . وی با درآمد ۵/۶۱ میلیون دلار در سال هنوز در صدر گران قیمت ترین ورزشکاران قرار دارد.

**تایگر وودز،
تایگر وودز ، گلف باز آمریکایی دو سال بزرگتر از کوب بریانت است. وی در میان موفق ترین گلف بازان تمام تاریخ قرار دارد و برای چندین سال جزو ورزشکارانی بوده که بالاترین درآمد را داشته اند. در آمد وی۲/۶۱ میلیارد دلار سالانه می باشد.

**راجر فدرر، تنیس باز حرفه ای
این تنیس باز حرفه ای سوئیسی در حال حاضر نفر چهارم رده بندی برترین تنیس بازان جهان است. تعداد زیادی از مفسران ورزشی، منتقدین تنیس، بازیگران گذشته و حال، وی را برترین تنیسور تاریخ می دانند. رقبای او نواک جوکوویچ و رافائل نادال می باشند. ولی راجر فدرر پردرآمد ترین تنیس بازان جهان است. فدرر ۱۷گرنداسلم تنیس را به دست آورده است که از هر بازیگر دیگری بیشتر است. راجر پنج سال متوالی قهرمان مسابقات تنیس ویمبلدون شده است. فدرر سالانه ۵۶ میلیون دلار درآمد دارد.

**فیل مایکلسون
فیل مایکلسون ۴۴ ساله گلف باز آمریکایی در طول دوران حرفه ای خودش بیش از ۵۰ پیروزی را کسب کرده است. در آمد سالانه وی ۲/۵۳ میلیارد دلار است

**رافائل نادال
تنیس بازحرفه ای اسپانیایی در سن ۱۹ سالگی برای اولین بار در مسابقات آزاد فرانسه شرکت کرد و به اولین قهرمانی خود دست یافت. وی همچنین اولین و تنها تنیس باز مرد در دنیا می باشد که یک گرانداسلم (آزاد فرانسه)را ۹ بار برده است.در آمد سالانه وی ۵/۴۴ میلیون دلار است.

**مت رایان
مت رایان شناخته ترین ورزشکارجهان نمی باشد.درآمد این فوتبالیست آمریکایی سالانه ۸/۴۳ میلیون دلار می باشد.

اخبار ورزشی – ایرنا

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي