پشت صحنه ویتامین 3/عکس

«علی زاهدی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس درباره نظرسنجی برنامه «ویتامین ۳» از مخاطبانش برای تغییر در ساعت پخش این برنامه گفت: ما طی نظرسنجی‌هایی که داشتیم با نتایج متفاوتی روبرو شدیم. مثلا نظرسنجی ما روز پنجشنبه نشان دهنده از علاقه مخاطبان به پخش برنامه در ساعت ۷ بود، اما در روزهای عادی هفته به یکباره دیدیم که نظرسنجی‌ها به سمت ساعت ۶:۳۰ سوق پیدا کرد.

وی ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد که مخاطبان ما که روزهای عادی صبح‌ها به منظور کار و تحصیل از خانه خارج می‌شوند، ترجیح می‌دهند برنامه ساعت ۶:۳۰ تا ۸ صبح به روی آنتن برود و ما نیز احتمالا همین ساعت را برای پخش برنامه در نظر بگیریم.

زاهدی با بیان اینکه پخش برنامه «ویتامین ۳» تا پایان سال ادامه می‌یابد، درباره موضوعات انتخابی برنامه تصریح کرد: ما در برنامه موارد متضاد را بررسی نمی‌کنیم. در حقیقت دو سر یک ماجرا را در نظر می‌گیریم. مثلا کوتاه‌قد‌ترین فرد با بلندقدترین فرد را. یا شهردار و رفتگر.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای انتخاب سوژه و مهمان با توجه به این موارد با مشکل مواجه نشده‌اید؟ پاسخ داد: خیر. اول اینکه ما یک اتاق فکر متشکل از ۱۰ نفر داریم که هر هفته شنبه‌ها موضوعات و مهمان‌ها را مشخص می‌کنیم. دوم اینکه هر روز بعد از پخش برنامه گروهی ۲۰ نفره یک صبحانه کاری با هم می‌خوریم و در آنجا با هم قرار و مدارهای برنامه‌های روز بعد را می‌گذاریم.

تهیه‌کننده برنامه «کوله‌پشتی» در پاسخ به این سوال که آیا شما مهمانان سیاسی با رویکرد سیاسی نیز به برنامه دعوت خواهید کرد؟ گفت: خیر. برنامه ما کاملا شاد و مفرح است و ما در آن سبک زندگی ارائه می‌دهیم. بحث و جدل سیاسی هم نداریم. البته به این معنا نیست که افراد سیاسی مهمان برنامه ما نخواهند بود. بلکه آنها مهمان هستند اما قطعا موضوعات سیاسی نخواهد بود. در حال حاضر نیز تا یک ماه و نیم آینده موضوعات برنامه و مهمانان را تعیین کرده‌ایم.

وی درباره بدقولی مهمانان برای حضور در برنامه نیز گفت: این موضوع همیشه وجود داشته و برای من که برنامه‌های متفاوتی را تهیه‌کرده‌ام، کاملا عادی است. مثلا در برنامه «کوله‌پشتی» یکبار مهمان برنامه نیامد و فرزاد حسنی ۷۰ دقیقه برنامه را به تنهایی اجرا کرد. یا اینکه احسان علیخانی در یکی از قسمت‌های «ماه عسل» مجبور شد برنامه را بدون مهمان پیش ببرد و ۱۰ دقیقه آخر مهمان رسید. یا سال گذشته آقای اصغری کارشناس هواشناسی مهمان برنامه نیمروز بود که اصلا نیامد.

وی راجع به این موضوع که تا به حال چنین برنامه‌ صبح‌گاهی روی آنتن نرفته، فکر نکردید که برنامه‌تان مخاطب جذب نکند؟ گفت: بله. این حرف درست است. ما تا به حال چنین برنامه صبحگاهی نداشته‌ایم. در حال حاضر نیز بازخوردها خیلی خوب است و فکر نمی‌کردم با چنین حجم استقبالی از سوی مخاطبان مواجه شویم.

 

 

پشت صحنه ویتامین 3/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

پشت صحنه ویتامین 3/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

پشت صحنه ویتامین 3/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

پشت صحنه ویتامین 3/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

پشت صحنه ویتامین 3/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

پشت صحنه ویتامین 3/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

پشت صحنه ویتامین 3/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي