پسری که با کارت ویزیت طلافروشی زنان پولدار را به دام می انداخت

تاريخ : 16 خرداد

پسری جوان با چاپ کارت ویزیت طلافروشی جعلی خود را طلافروش جا می زد و با یک شگرد عجیب دختران و زنان پولدار را به دام می انداخت و از آنها اخاذی می کرد.

سر جوان که با چاپ کارت ویزیت دورغین خودش را طلافروش معرفی کرده و ۴۰ زن و دختر را به تله اینستاگرامی انداخته بود به اتهام آزار یکی از قربانیان محاکمه می شود.

پسری که با کارت ویزیت طلافروشی زنان پولدار را به دام می انداخت, پورتال خبری فرهنگی گهر

رسیدگی به این پرونده از اواخر پاییز ۹۵ به دنبال شکایت یک زن جوان در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت. این زن که صاحب دو دختر ۱۰ و ۱۷۷ساله است گفت: یک ماه قبل برای خرید به یک پاساژ در شمال تهران رفته بودم، اما وقتی برگشتم دیدم راننده یک دستگاه زانتیا ماشینش را به نحوی کنار ماشینم پارک کرده که نمی توانم از پارک خارج شوم. به همین خاطر با شماره تلفنی که روی کارت طلافروشی نوشته و پشت شیشه خودرو زانتیا قرار داشت تماس گرفتم و یک مرد مودب پاسخ داد. پسر جوان که امیر نام داشت دقایقی بعد خودش را به آنجا رساند و ماشینش را جابه جا کرد . او کارت مغازه طلافروشی اش در اقدسیه را به من داد تا با او تماس بگیرم. من چند روز بعد برای خرید طلا با او تماس گرفتم و او با من قرار ملاقات گذاشت.

پسر جوان و خوش پوش به من ابراز علاقه کرد و از من خواست تا از طریق اینستاگرام با هم در ارتباط باشیم .عکس های خصوصی ام را برای او فرستادم اما او از عکس هایم سو استفاده کرد. او پس از چند روز تهدیدم کرد اگر به او پول ندهم عکس ها را به شوهرم نشان می دهد و آبرویم را می برد. او حتی درخواست های نامربوطی از من داشت و می خواست تا دو دخترم را هم به ملاقات او ببرم. به او چند میلیون تومان پول دادم اما دست بردار نیست. حالا از تهدید های او خسته شده ام و آمده ام تا از او شکایت کنم.

به دنبال شکایت این زن شماره تلفن پسر جوان ردیابی و وی بازداشت شد. پلیس در تحقیقات بعدی پرده از رابطه پنهانی و اخاذی این پسر کلاهبردار با چندین زن و دختر دیگر برداشت. چند زن و دختر دیگر که شناسایی شده بودند به پلیس آگاهی فراخوانده شدند و از امیر شکایت کردند.

همه آنها گفتند بعد از تماس با پسر جوان به تله ایسنتاگرامی وی می افتادند و وی پس از دسترسی به عکس های خصوص شان از آنها  اخاذی می کرد. در حالی که تعداد شاکیان به ۳۹ نفر رسیده بود و مبلغ اخاذی از شاکی ها حدود ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شده بود، دختر جوانی از طلافروش قلابی شکایت کرد و گفت از سوی وی مورد آزار قرار گرفته است.

دختر جوان در تشریح جزییات ماجرا گفت: برای پیاده روی به پارک رفته بودم که با امیر آشنا شدم. او پسر مودبی بود که شماره تلفنش را به من داد و گفت در اقدسیه صاحب یک طلافروشی است. او با حرف هایش مرا خام کرد و به من وعده ازدواج داد. من که به او علاقمند شده بودم یک روز طلاهایم را برداشتم و به خانه اش رفتم. اما او مرا آزار داد و طلاهایم را دزدید.

با افشای این ماجرا و تایید آن از سوی پزشکی قانونی امیر تحت بازجویی قرار گرفت. وی منکر فریب زنان و دختران جوان شد و گفت: من برای جلب توجه کارت طلافروشی را چاپ کرده بودم و آن را پشت شیشه ماشینم می گذاشتم. ماشین های مدل بالا را که راننده زن داشتند تعقیب می کردم. وقتی راننده ماشین را ترک می کرد ماشینم را طوری کنار ماشین آنها پارک می کردم تا آنها نتوانند ماشینشان را حرکت دهند. به همین خاطر مجبور می شدند با من تماس بگیرند. من با آنها رابطه دوستان برقرار می کردم اما هرگز آنها را آزار ندادم و پولی از آنها اخاذی نکردم. آنها خودشان پول میلیونی به من می دادند تا برایشان ماشین بخرم.

با اعتراف های طلافروش قلابی پرونده کلاهبرداری از ۲۹ زن و دختر برای رسیدگی به دادگاه عمومی فرستاده شد ولی پرونده وی به اتهام اآزار یکی از قربانیان به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا به زودی به آن رسیدگی شود.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي