پسری در برابر دیدگان مبهوت دیگران خود را به آتش کشید

دانش‌آموز نوجوان پس از حضور در کافه تریای دبیرستان، خودش را در مقابل چشمان همکلاسی‌هایش به آتش کشید. او که با کمک مسئولان دبیرستان از مرگ نجات یافته، هم‌اکنون در شرایط بحرانی به سر می‌برد.

پسری در برابر دیدگان مبهوت دیگران خود را به آتش کشید
این حادثه صبح سه‌شنبه به وقت محلی در دبیرستان استندلی لیک در حومه شهر دنور رخ داد. ماجرا از این قرار بود که حدود ساعت 7:12صبح، زمانی که تعدادی از دانش‌آموزان در کافه تریای دبیرستان جمع شده بودند، دانش‌آموز 16ساله‌ای که پلیس نامش را فاش نکرده است، وارد کافه تریا شد و بعد از لحظاتی، با روشن کردن کبریت خودش را آتش زد.

این حادثه باعث وحشت دانش‌آموزان شد و طولی نکشید که یکی از معلمان که در جریان ماجرا قرار گرفته بود به کمک پسر شعله‌ور شتافت.

او با ضربه مشت شیشه محافظ کپسول آتش‌نشانی را شکست و آن را برداشت و توانست آتش را خاموش کند. این حادثه باعث مجروح شدن معلم جوان شد و وقتی آمبولانس اورژانس رسید، معلم مجروح و پسر دانش‌آموز به بیمارستان انتقال یافتند.

به گزارش آسوشیتدپرس، پلیس شهر دنور اعلام کرد که تحقیقات درخصوص مشخص شدن انگیزه پسر نوجوان از این اقدام وحشتناک آغاز شده و این در حالی است که پزشکان اعلام کرده‌اند وضعیت وی وخیم است و او در شرایط بحرانی به سر می‌برد.

از سوی دیگر هنوز مشخص نشده که این پسر نوجوان برای آتش زدن خود از چه ماده‌ای استفاده کرده اما احتمال می‌رود که وی قبل از ورود به کافه تریا، روی لباس‌هایش بنزین ریخته بود.

وقوع این حادثه در مقابل چشمان بقیه دانش‌آموزان، باعث وحشت آنها شده و در حال حاضر تیمی از روانپزشکان در حال مشاوره دادن به دانش‌آموزان برای فراموش کردن این حادثه هستند. ماموران پلیس در حال تحقیق از دوستان و همچنین اعضای خانواده پسر 16ساله هستند تا به انگیزه او برای خودکشی دست پیدا کنند.

حوادث دبیرستانی در شهر دنور تا‌کنون جان قربانیان زیادی را گرفته است. مهم‌ترین حادثه دبیرستانی در این شهر، قتل عام دبیرستان کلمباین است که در سال 1999رخ داد. در جریان این حادثه 2مرد مسلح با ورود به دبیرستان کلمباین، دانش‌آموزان را به رگبار بستند و 13نفر را به قتل رساندند.

این حادثه، یکی از وحشتناک‌ترین حوادث دبیرستانی در تاریخ آمریکا به شمار می‌رود. تا جایی که مایکل مور، کارگردان معروف آمریکایی فیلم جنجالی بولینگ برای کلمباین را درخصوص این حادثه ساخت و روی پرده سینما برد.

 

منبع: جام نیوز

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه