پست عجیب حامد بهداد در اینستاگرام برای روز پزشک + واکنش تند کاربران

تاريخ : 2 شهریور

حامد بهداد در اینستاگرام پست عجیبی علیه پزشکان منتشر کرده که واکنش های تند کاربران را در پی داشته است.

پست عجیب حامد بهداد در اینستاگرام برای روز پزشک + واکنش تند کاربران, پورتال خبری فرهنگی گهر

حامد بهداد دیروز همزمان با روز پزشک در صفحه اینستاگرام خود عکس بوعلی سینا را وارونه و بدون هیچ متنی منتشر کرد. از طرفی هشتگ “عباس کیارستمی” در پست حامد بهداد بدون توضیح این گمان را تقویت می کند که وی نسبت حواشی فوت این کارگردان مطرح کشور معترض است.

اما کاربران شبکه های اجتماعی و افرادی که صفحه اینستاگرام حامد بهداد را دنبال می کنند در پی این اقدام وی واکنش های متفاوتی را نشان دادند.

برخی از پیامهای کاربران را در ادامه می خوانید.

*** دوستان،اگر کسی به پزشکان ایرانی اعتماد نداره،خوب لطفا پزشک نره!خداروشکر پزشکان نمیان به زور شما رو ببرن ویزیت کنن و خدایی نکرده پولاتون بگیرن…..تشریف ببرید فرانسه….اونجا مفت و مجانی از شما پذیرایی میشه….

*** کاشکی از اولش یه شرحی میدادین ولی بهرحال پست بسیار جالبی گذاشتین ممنون

*** همه جا خوب و بد داره از همه قشر چه دكتر چه مهندس و …. كساني كه بهشون بر ميخوره از همون اقشار هستند و بس.

*** افتخار_میکنم_یک_پزشکم

*** حامد عزيز كاشكى مسكنى براى اين غم پيدا بشه همگى داغداريم

*** منم که عرض کردم،عکس وارونه،در همه جاي دنيا معنيش مشخصه،خصوصا وقتي غرض اعتراض باشه.اين هم اصلا توضيح و تفسير نميخواد.معني و مفهومش مشخصه.من ميگم عکس اون دکتر رو بذار و هرچي ميخواي بهش بگو.حق نداري به مفاخر کشور توهين کني.راه رو غلط رفتي.اين ميشه فحش و توهين؟من ميگم به خاطر اعتراض بحق،هموطنات دارن به هم توهين ميکنن،اصلاحش کن.اين ميشه توهين؟

*** هرچي سرمون مياد از قدرنشناسيمونه.سريع جوگير ميشيم و همه رو با يك چوب ميزنيم در حاليكه چشممون رو روي خدماتي كه هرروز توسط پزشكان انجام ميشه ميبنديم.واقعا انتظار غير منطقي هست كه فكر كنيم در يك صنف همه خوبن بخاطر اقليت،حرمت همه پزشكان رو ميبريم.البته از ما بعيد بود اگر غيراز اين رفتار ميكرديم

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي