پرداخت وام ضروری به بازنشستگان متوقف نشده است

دسته بندي : اجتماعی,⭐ اخبار
تاريخ : 15 اسفند

اعلام جزییات پرداخت وام ضروری به بازنشستگان تامین اجتماعی از زبان معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی کشور.

.

پرداخت وام ضروری به بازنشستگان متوقف نشده است, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام جزییات وام ضروری به بازنشستگان ، گفت: پرداخت وام متوقف نشده است .

به گزارش گهر،نجات امینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: وام های ضروری پرداختی به بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی همچنان ادامه دارد و این افراد می توانند به شعب بانک رفاه برای دریافت وام مراجعه کنند و هیچ محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که وام  های پرداختی از اعتبار بانک رفاه تامین می شود یا خیر، گفت: اعتبار وام بازنشستگان و بیمه شدگان از وجوه اداره شده سازمان تامین اجتماعی تامین می شود و ربطی به بانک رفاه ندارد بطوریکه ضوابط پرداخت آن از سوی سازمان تعیین می شود و فقط این بانک به عنوان بانک عامل پول را در قالب وام به دست بازنشستگان می رساند.

معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: شعب بانک رفاه نمی توانند به بازنشستگان بگویند که اعتبار کافی برای پرداخت وام نداریم بدلیل اینکه اعتبارات سازمان برای پرداخت وام کافی است و مشکلی وجود ندارد بطوریکه تاپایان سال ادامه خواهدداشت.

امینی از اختصاص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای وام ضروری بازنشستگان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون حدود ۴۰ هزار نفر این وام را دریافت کرده اند.

به گفته وی، مبلغ وام ۲ میلیون تومان است که با سود بسیار کم به بازنشستگان و بیمه شدگان تعلق می گیرد.

امینی همچنین تاکید کرد: البته وام مسکن نیز به بازنشستگان پرداخت می شود که آن نیز براساس اولویت به این افراد اختصاص پیدا می کند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي