پخش مسابقه ویترین برای استعدادیابی در زمینه رقص در شبکه خانگی

تاريخ : 22 مرداد

مسابقه ویترین در زمینه کشف استعداد در رقص آماده پخش شده است. در ادامه به جزییات خبر پخش مسابقه ویترین برای استعدادیابی در زمینه رقص در شبکه خانگی می پردازیم.

پخش مسابقه ویترین برای استعدادیابی در زمینه رقص در شبکه خانگی, پورتال خبری فرهنگی گهر

مسابقه‌ای با عنوان “ویترین” در شبكه نمایش خانگی عرضه شده كه فارغ از استانداردهای كیفی نامطلوب، به واسطه ایجاد امكان رقابت برای رقصنده‌ها مورد توجه قرار گرفته است. از فیلمساز پرحاشیه‌ای چون علی عطشانی به عنوان یكی از تهیه‌كنندگان این مسابقه یاد می‌شود.

جواد یحیوی مجری ممنوع التصویر نیز اجرای این مسابقه را بر عهده دارد. دو بازیگر هم در پشت صحنه به گپ و گفت با شركت‌كنندگان در مسابقه می‌پردازند. بعد از كپی‌برداری برخی برنامه‌های تلویزیون از یك مسابقه خواننده‌یابی به سبك شبكه‌های ماهواره‌ای حالا دست‌اندركاران شبكه خانگی هم وارد این فضا شده‌اند و البته برای آنكه تنور رقابت‌شان داغ‌تر شود، فقط به كشف استعدادها در زمینه صدا نمی‌پردازند و همه جور شركت‌كننده‌ای در مسابقه حاضر می‌شود؛ از علاقه‌مندان خوانندگی گرفته تا علاقه‌مندان اجرای استندآپ كمدی تا توانمندان در عرصه تقلید صدا.

یكی از بخش‌های این مسابقه هم كشف استعداد در عرصه حركات موزون یا همان رقص است! جالب است كه روی جلد مسابقه ویترین فقط نوشته شده «كشف استعداد ایرانی» و درباره زمینه‌های كشف استعداد چیزی نیامده است. این محصول كه با مجوز ارشاد در شبكه خانگی توزیع شده یك آیتم خود را به كشف مستعدان حركات موزون اختصاص داده و در قسمت ابتدایی هم بیشتر از پنج دقیقه از مسابقه به هنرنمایی یك گروه رقص چهار نفره اختصاص دارد.

جالب است كه نه سرمایه‌گذار برنامه و نه هیچ كدام از هیئت داوران به هنگام صحبت درباره كیفیت اجرای این گروه چهار نفره از واژه رقص یا حتی حركات موزون استفاده نمی‌كنند و سعی می‌كنند با به كار بردن واژه حركات آیینی ممیزی را دور بزنند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي