پایان ممنوع‌الکاری هانیه توسلی در تلویزیون

تاريخ : 4 اسفند

مرکز سیمافیلم از ساخت تله‌فیلمی خبر می‌دهد که هانیه توسلی در آن بازی می‌کند.

«سه‌ماهی» عنوان این فیلم تلویزیونی است که به کارگردانی حمیدرضا قربانی به زودی کلید می‌خورد.

پایان ممنوع‌الکاری هانیه توسلی در تلویزیون, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرین حضور هانیه توسلی در تلویزیون به سریال «شمس‌العماره» سامان مقدم برمی‌گردد. او پیشتر در سریال «میوه ممنوعه» حسن فتحی هم بازی کرده بود.

خبر ممنوع‌التصویری هانیه توسلی بعد از حاشیه‌های پیش‌آمده برای فیلم سینمایی «پایان‌نامه» مطرح شد.

حامد کلاهداری، کارگردان «پایان نامه» پس از وقایع انتخابات سال ۸۸، این فیلم را با محوریت اتفاق‌های پس از انتخابات جلوی دوربین برد و پس از ساخت آن این‌گونه مطرح شد که برخی از بازیگران به‌دلیل آن‌که حاضر به حضور در این فیلم نشدند، تحت فشار قرار گرفتند که امیر آقایی و هانیه توسلی از آن جمله نام برده شدند.

توسلی بعد از انتخابات سال ۹۲ درباره اتفاقات آن دوره به کلاهداری نامه نوشت و تاکید کرد: آن روز که با بازیگرانی که حاضر نشدند در فیلم شما بازی کنند به بدترین نحو برخورد کردید تا آنها ممنوع‌الکار شوند، نباید فراموش می‌کردید که چرخه روزگار همیشه به کام نمی‌چرخد. اگر طرز تفکر شما همانی‌ست که چند سال است پیشه نمودید، اگرچه با آن مخالفیم اما به عنوان یک عقیده، به آن احترام می‌گذاریم، اما چرخش یک روزه شما بعد از انتخابات پرشور ۹۲ نامی جز فرصت‌طلبی ندارد.

به گزارش ایسنا، تهیه‌کننده تله‌فیلمی که قرار است توسلی در آن بازی کند، سیدمحمود رضوی است که آن را در گروه فیلم‌های تلویزیونی سیمافیلم و با مشارکت معاونت اجتماعی شهرداری تهران تهیه می‌کند.

«سه ماهی» به قلم نیلوفر محلوجی داستان زنی به نام الهام است که مبتلا به عارضه مغزی است و او در پذیرش یا عدم پذیرش عمل جراحی مردد است.

رضوی گفت: تمام لوکیشن‌های این فیلم در تهران است و تصویربرداری در ۲۵ جلسه انجام می‌شود.

او تصریح کرد: هانیه توسلی، علیرضا کمالی‌نژاد، شیوا ابراهیمی، بهرام شاه محمدلو و رویا افشار بازیگران اصلی «سه ماهی» هستند.

همچنین سایر بازیگران این فیلم عبارتند از: باباک کریمی، امید روحانی، طوفان مهردادیان، صمد عدالت‌خواه، مینو شیخان، زهرا طاهری‌منش و یدالله شادمانی.

حمیدرضا قربانی در کارنامه کاری خود تاکنون دستیار فیلمسازانی چون اصغر فرهادی، داریوش مهرجویی، حسن فتحی و مهدی فخیم‌زاده بوده است.

او همچنین دستیار تدوین مرحوم مهدی رجاییان در سریال‌های «تنهاترین سردار» و «ولایت عشق» بوده است.

قربانی همچنین تدوین سریال «خواب و بیدار» را نیز بر عهده داشته است.

او سال گذشته برای تدوین فیلم «دهلیز» نامزد دریافت سیمرغ بلورین از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر بوده است و «سه ماهی» نخستین تجربه‌ی کارگردانی بلند او محسوب می‌شود.

 

منبع: ایسنا
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي