ولاسکو: ایران به من اشتیاق می دهد

سایت ilgiornale ایتالیا در گزارشی سراغ سرمربی تیم ملی والیبال ایران رفته است. به نوشته این سایت، خولیو ولاسکو تا قبل از آنکه به ایران برود هیچ وقت ایتالیا را شکست نداده بود اما او و شاگردانش چند هفته قبل موفق شدند ایتالیا را در مودنا با نتیجه 3- یک شکست دهند تا درس خوبی به میزبان و مربی اش بدهند.

ولاسکو می گوید: «ایران تیم بسیار جوانی است اما به لحاظ تاکتیکی پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده است.» والیبال ایران در شرایطی مقابل ایتالیا به پیروزی رسید که جدا از تماشاگران پرتعداد میزبان، ایرانی های زیادی هم در سالن حاضر بودند تا تیمشان را تشویق کنند. نکته ای که مربی ایتالیایی – آرژانتینی هم به آن اشاره می کند: «مردم ایران عاشق تیم ملی والیبال هستند و شاگردان من هم عملکرد خوبی داشتند. آنها برای جنگیدن آماده هستند و می خواهند تغییر کنند و تیمی بین المللی شوند. چیزی که به من اشتیاق می دهد. آنها توانستند تیم های پرقدرتی مثل ایتالیا و صربستان را شکست دهند. جلوی روسیه هم که متاسفانه ما قدر موقعیتمان را ندانستیم.»

ولاسکو: ایران به من اشتیاق می دهد

ولاسکو که سال ها مربی تیم ملی والیبال ایتالیا بوده، با این تیم به موفقیت های زیادی رسیده و چهره بسیار محبوبی در این کشور محسوب می شود: «بازی با ایتالیا همیشه برای من یک موقعیت خاص بوده و مثل این می ماند که بخواهم مقابل آرژانتین بازی کنم. درست است که با ایران این دو تیم را شکست داده ام و همیشه پیروزی مسئله خوشحال کننده ای برای من است اما ترجیح می دهم که با ایتالیا و آرژانتین روبرو نشوم.»

ولاسکو که در این مصاحبه در مورد ناآرامی های برزیل هنگامبرگزاری جام کنفدراسیون ها و مشکلات داخلی ترکیه صحبت کرده، به عنوان چهره ای که علاقه ویژه ای به فوتبال دارد، درباره تیم ملی فوتبال آرژانتین هم حرف زده است. او در پاسخ به این سوال که آرژانتین با داشتن مسی شانسی برای قهرمانی در جام جهانی برزیل دارد، گفته: «نمی دانم چه بگویم اما مردم لئو را دوست دارندو حتی حاشیه هایی که برای او به وجود آمد چهره اش را ببین هوادارانش از بین نبرد. البته مارادونا چیز دیگری است و هر جای دنیا که می رفتم مردم با دیدن پاسپورت آرژانتینی ام در مورد دیه گو از من سوال می پرسیدند.»

 

منبع: روزنامه هفت صبح

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه