وقتی مسی مدل لباس می‌شود /عکس

تاريخ : 2 خرداد

آریانت: مسی برای تبلیغ کلکسیون پائیز- زمستان ۲۰۱۳ این کمپانی مقابل دوربین عکاسان این کمپانی آمریکایی قرار گرفته.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب وبعد از بازی تیمش مقابل رئال وایادولید و درجشن قهرمانی بارسلونا در رقابت های این فصل لالیگا، سورپرایز ویژه ای برای دوستدارانش داشت

او که در طول جشن، برای دقایقی پستانک پسرش تیاگو را در دهان گذاشته بود، پسر چند ماهه اش را در بخشی از این جشن با خود به زمین چمن آورد.تیاگو دقایقی در آغوش پدرش بود و بعد وقتی که همه بازیکنان بارسلونا برای گرفتن عکس یادگاری روی زمین و دور جام ژست گرفته بودند، تیاگو روی زمین چمن با جام عکس گرفت.او که هنوز چند ماهی تا یک سالگی فاصله دارد و متولد ۴ ماه نوامبر است، با اولین جام فوتبالی از نزدیک اشنا شد.

درجریان این جشن برخی از بازیکنان بارسا از جمله جوردی آلبا دقایقی را با بازی کردن با پسر کوچولوی مسی سپری کردند؛ علاوه بر لیونل مسی، برخی دیگر از بازیکنان بارسلونا هم بچه هایشان را به زمین چمن آورده بودند که از این میان می توان به حضور دختر ۲ ساله اینیستا ودختر چند ماهه سسک فابرگاس در کنار فرزندان اریک آبیدال، الکس سانگ، داوید ویا، ماسچرانو، پدرو، والدس، پینتو و تیتو ویلانووا اشاره کرد.

در این میان و در روزهای اخیر، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا بار دیگر در دنیای مد هم فعالیت داشته و به عنوان مدلی افتخاری برای مارک «استورک من» و برای تبلیغ کلکسیون پائیز- زمستان ۲۰۱۳ این کمپانی مقابل دوربین عکاسان این کمپانی آمریکایی قرار گرفته.

کمپانی آمریکایی استورک من هم تعدادی از این تصاویر تبلیغاتی مسی را که به عنوان مدل با آنها همکاری کرده را در وب سایت رسمی اش بازتاب داده است و حالا می توان دید که مسی نه تنها در زمین چمن، بلکه در دنیای مدلینگ هم می تواند ستاره شماره یک باشد. او یک مدل بی عیب و نقص برای کمپانی استورک من بود و لباس های اسپورت و کفش های متفاوت این کمپانی آمریکایی کاملا برای او شایسته بود. البته مسئولان این کمپانی آمریکایی برای تبلیغ کلکسیون بهار- تابستان سال ۲۰۱۳ خود نیز از مسی استفاده کرده بودند.

وقتی مسی مدل لباس می‌شود /عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر وقتی مسی مدل لباس می‌شود /عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر وقتی مسی مدل لباس می‌شود /عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر وقتی مسی مدل لباس می‌شود /عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر وقتی مسی مدل لباس می‌شود /عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر وقتی مسی مدل لباس می‌شود /عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي