وحشت زده شدن هالیوود از قدرت یافتن ترامپ

تاريخ : 29 دی

ماجرای وحشت زده شدن هالیوود از قدرت یافتن ترامپ را در ادامه می خوانید

وحشت زده شدن هالیوود از قدرت یافتن ترامپ, پورتال خبری فرهنگی گهر

به نقل از د رپ، کمتر از یک هفته پیش از مراسم تحلیف دونالد ترامپ، ون جونز که یک تحلیلگر سیاسی است پیش بینی کرد که وقتی او به عنوان رییس جمهور ایالات متحده وارد دفترش شود
«به طور وحشتناکی از قدرتش سوء استفاده خواهد کرد.»

این تحلیلگر شبکه سی ان ان یکشنبه شب در خانه تد ساراندوس رییس کمپانی نت فلیکس در مورد فیلم مستند «سیزدهم» در پنلی صحبت کرد که ایوادوورنی فیلمساز و اوپرا وینفری غول رسانه ای هم در آن حضور داشتند.
این فیلم به اکتشاف در سوء رفتارها و ضعف های نژادی سیستم زندان های آمریکا می پردازد و عنوان آن هم به لایحه سیزدهم قانون اساسی ایالات متحده آمریکا اشاره دارد که بردگی را عزل کرد.

جونز در پاسخ به سوال وینفری که پرسیده چه انتظارش از دولت جدید دارد، گفت:
“بیشتر انتظارهای بد دارم. هر دو حزب چالشی پیش روی خود دارند. به نظرم رییس جمهور به زودی ثابت می کند که اقتدارگرا است… شما شاهد سوء استفاده وحشتناک از قدرت توسط این دولت خواهید بود. به نظرم خوب است که آدم امید بهترین چیزها را داشته باشد، اما ما باید انتظار بدترین چیزها را هم داشته باشیم و برای آن ها آماده شویم. به نظرم ترامپ بسیار بدتر از آن چیزی است که مردم درک می کنند… به نظرم ما در شرف دزدسالاری هستیم

جونز یکی از چهره های اصلی است که در زمینه رسانه ای پس از انتخابات به انتقاد از تضادها و عدم تقارن های ترامپ پرداخته است.

این مکالمه بین این سه چهره جلوی چند صد چهره تاثیرگذاری هالیوودی از جمله تهیه کنندگان، نویسندگان، بازیگران و مدیران ارشد صورت گرفت. از کویینسی جونز موسیقی دان گرفته تا فرانسس فیشر بازیگر تا شان دنیلز تهیه کننده در این مراسم حضور داشتند. این رخداد به این منظور برگزار شد که در این هفته که هفته مارتین لوتر کینگ جونیور است، توجه بیشتری به این فیلم مستند بشود. نامزدهای جوایز اسکار هم به زودی اعلام خواهند شد و این نکته شایان ذکر است که بسیاری از افراد حاضر در این رخداد رای دهندگان اسکار بودند.

با این حال تا حدود زیادی مکالمه حول محور دولت ترامپ چرخید و اینکه چطور کسانی که با او مخالف هستند باید پاسخ بدهند. در حالیکه
جونز گفت:
“بسیار مهم است که حزب دموکرات آن دسته از رای دهندگان ناراضی و رنج کشیده ترامپ که به خاطر رکود اقتصادی و از دست رفتن شغل ها زجر کشیده اند را درک و قبول کند، دوورنی گفت عمیقا این ایده او را به درد می آورد که تا این حد مردم به کاندیدایی رای دادند که از نظر او نژادپرست، خشن و تبعیض گر است.”

دوورنی گفت :
«من همدردی زیادی نسبت به کسی ندارم که می تواند دستش را به نفع خشونت بالا ببرد» و اضافه کرد که سعی در «درک کردن» کسانی که به ترامپ رای دادند حواس او را از تمرکزکردن روی کارش پرت می‌کند. حواس پرتی از تلاش کردن برای آموزش دادن و عشق ورزیدن به این سمت چیزی است که من را ضعیف خواهد کرد. چطور می توانم متمرکز باقی بمانم؟ چه کار خواهم کرد؟ باید روی اهدافم تمرکز کنم. کاری که می خواهم سعی کنم انجام دهم تا این چهار سال را پشت سر بگذارم این است که می خواهم بزرگتر شوم و انجام این کار نیازمند تمام تمرکز من خواهد بود.»

وینفری در این رخداد بیشتر سوال پرسید، اما از لحن مکالمه باز هم کاملا واضح بود که هالیوود از رسیدن دونالد ترامپ به ریاست جمهوری وحشت دارد. اگر جونز راست بگوید، آن ها دلایل بسیاری هم برای وحشت زده بودند خواهند داشت.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي