واکنش علی اصحابی به جنجال شبکه های اجتماعی

تاريخ : 23 آذر

تماشا: علی اصحابی این روزها به سختی در حال کار کردن روی آلبوم جدیدش است و به قول خودش روزانه بیش از ۱۱ ساعت را در استودیو می گذراند. این خواننده به تازگی در صفحه شخصی اش تصمیم گرفته که بخش هایی از ترانه یک کار جدیدش را منتشر کند ولی نوشتن همین چند خط در صفحه شخصی این خواننده، باعث به وجود آمدن جنجال های فراوان در شبکه های اجتماعی شد و باعث شد تنش های زیادی بین طرفداران این خواننده و دوستداران یکی دیگر از خواننده هایی که به تازگی نیز آلبومش در بازار منتشر شده، به وجود آید.

واکنش علی اصحابی به جنجال شبکه های اجتماعی, پورتال خبری فرهنگی گهر
دوستداران آن خواننده اعتقاد داشتندکه اصحابی با این شعر قصد تخریب خواننده مورد نظرشان را داشته ولی خود علی اصحابی در این باره به «موسیقی ما» گفت: «هیچ کدام از قطعات من علیه کسی ساخته نشده و این جوسازی ها را نمی توانم درک کنم. هرگز در دوران کاری ام به کسی توهین نکرده ام و قطعا در ادامه نیز رویه ام همینطور خواهد بود.»

این خواننده درباره آلبوم جدیدش نیز گفت: «اسم آلبومم «فقط خودش باش» است که در حال طی مراحل اخذ مجوز است. جدیدا با دوست خوبم «کوشان حداد» پروژه هایی را برای آلبوم شروع کرده ایم که به موفقیت آنها بسیار امید دارم. اگر همه چیز مرتب پیش برود به نظرم اوایل فروردین ماه آلبوم را در بازار موسیقی کشور منتشر خواهیم کرد.»

 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي