واکنش جالب سید محمد خاتمی به انتقال نجومی گرت بیل به رئال مادرید

سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور سابق ایران شب گذشته در مراسم بزرگداشت ناصر حجازی حضور غافلگیرکننده‌ای داشت. خاتمی قبل از آنکه به میان جمع برود و با خبرنگاران، هنرمندان و ورزشکاران عکس یادگاری بیاندازد،

واکنش جالب سید محمد خاتمی به انتقال نجومی گرت بیل به رئال مادرید

پشت میکروفون رفت و درباره کلیت ورزش و فوتبال صحبت‌های جالبی کرد که از جمله این حرف‌ها اشاره او به انتقال گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید بود. خاتمی گفت امروز یک فوتبالیست با مبلغ 100 میلیون یورو از تیمی به تیم دیگر رفته است در حالی که کل ورزش ایران 6 هزار میلیارد تومان بودجه می‌خواهد به عبارتی یک دوازدهم بودجه‌ای که به انتقال این ورزشکار اختصاص داده شده مورد نیاز ورزش ماست. با توجه به گردش هزاران میلیاردی ورزش در سراسر جهان نباید به این ارقام اکتفا کرد.
خاتمی همچنین در صحبت‌هایش نسبت به اوضاع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابراز تاسف کرد و البته از انحلال تیم فوتبال باشگاه آرارات ابراز تاسف نمود. جمله دیگر خاتمی اشاره‌اش به ایران در رده هفتم رنکینگ جهانی در دوره خودش بود و گفت: یکی از ارزشمندترین خاطرات دوره ریاست جمهوری من همین است. آخرین جمله خاتمی که با تشویق حضار مواجه شده اشاره او به غلامحسین مظلومی و آرزوی سلامتی برای وی بود. حضور خاتمی در این مراسم با استقبال شدید حاضران مواجه شد.

 

منبع: جام نیوز

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه