واکنش جالب امیر جعفری به سخنان اخیر نتانیاهو/ برو بشین نقاشیتو بکش!

اظهارات عجیب نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که چند روز پیش در گفت‌وگو با تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی عنوان شد با واکنش جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد و جوانان ایرانی با ایجاد کمپین‌هایی در فضای مجازی این سخنان را به سخره گرفتند.

واکنش جالب امیر جعفری به سخنان اخیر نتانیاهو/ برو بشین نقاشیتو بکش!, پورتال خبری فرهنگی گهر
نخست وزیر اسرائیل در این مصاحبه گفته بود: “من فکر می‌کنم اگر مردم ایران آزاد بودند، شلوار جین می‌پوشیدند، به موسیقی غربی گوش می‌دادند و انتخاباتی آزاد می‌داشتند”.
امیر جعفری بازیگر شناخته تئاتر، سینما و تلویزیون هم در تازه ترین پست فیس بوک اش به سخنان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل واکنش نشان داد ه است که متن کامل استتوس این بازیگر را به نقل از «کافه سینما» در ادامه می‌خوانید:

پندی از کوچترین عضو یک تمدن ۷۰۰۰ ساله به طفلی شرور از جغرافیای خود ساخته و کوچک ۶۵ ساله:

اگر در مورد چیزی اطلاع کافی نداری اظهارنظر نکن تا عمق فاجعه بار حماقتت نمایان نشه! تو و جغرافیای خود ساختت (که اصلا به رسمیت نمی شناسیمت) کوچکتر از اونی که بخوای راجع به مهد تمدن و مردم نجیبش صحبت کنی. بهترین و پاکترین انسانها برای استقلال و عزت و اقتدار این کشور شهید و جانباز شدن تا یک وجب از خاک این مملکت دست تو و امثال تو نیفته که اگر می افتاد, امروز شلوار به تنمون نبود چه برسه به جینش.

اگر در مورد چیزی اطلاع کافی نداری اظهارنظر نکن تا عمق فاجعه بار حماقتت نمایان نشه! تو و جغرافیای خود ساختت (که اصلا به رسمیت نمی شناسیمت) کوچکتر از اونی که بخوای راجع به مهد تمدن و مردم نجیبش صحبت کنی.
مردم ما مردم نجیب و اصیلی هستن که برای پیشرفت و آبادی کشورشون با جان و دل زحمت میکشن و همه مشکلات و سختی‌ها رو باصبر و حوصله خودشون حل میکنن, نیازی نیست شما نگرانشون باشی. مردم ایران بر خلاف شما و همفکرات, نه تنها برای خودشون و دولت و کشورشون که برای همه دنیا و بشریت صلح و آرامش می خواد.

اون مردی که شما باهاش کل کل میکردی و رعب و وحشت راه مینداختی تو دنیا تا مدیریت جهانی کنی, رفت و به تاریخ پیوست (بپا تورم لولو نبره
اون مردی که شما باهاش کل کل میکردی و رعب و وحشت راه مینداختی تو دنیا تا مدیریت جهانی کنی, رفت و به تاریخ پیوست (بپا تورم لولو نبره!). همه دنیا دیدن که چطور ۷۳٪ مردم ایران امیدوارانه با شلوار جین اومدن و رای به تغییر و اصلاح و اعتدال همین نظام و کشور دادن، ظاهرا شما خواب بودی و ندیدی…راستی چیزی داری از جغرافیات که ۷۰ سالش باشه؟! قدمت خودت و جغرافیای خود ساختت از زمان اولین زایمان مادربزرگ منم کمتر! چه برسه به این که اصلا بفهمی ۷۰۰۰ سال تمدن یعنی چی؟!…
حرف زیاده واسه گفتن, ولی همین کافیه واست. سایز این حرفها نیستی که واسه ما کری بخونی. برو بشین نقاشیتو بکش بفرست سازمان ملل، زیرشم بنویس نتانیاهو ۵ ساله از تل آویو …

واکنش جالب امیر جعفری به سخنان اخیر نتانیاهو/ برو بشین نقاشیتو بکش!, پورتال خبری فرهنگی گهر

 منبع:دابی

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي