هیلاری کلینتون : اگر رییس جمهور شوم به ایران حمله می کنم!

دسته بندي : سیاست,⭐ اخبار
تاريخ : 18 تیر

به تازگی خبرهایی مبنی بر ادعای عجیب هیلاری کلینتون شنیده می شود. از این رو این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: هیلاری کلینتون : اگر رییس جمهور شوم به ایران حمله می کنم! .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

هیلاری کلینتون : اگر رییس جمهور شوم به ایران حمله می کنم!, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

«می خواهم ایرانی ها بدانند که اگر من رئیس جمهور شوم، به ایران حمله خواهم کرد … ما قادر خواهیم بود آن ها را کاملا نابود سازیم

به گزارش تسنیم، اندیشکده آمریکایی گلوبال ریسرچ (Globalresearch) به بهانه اظهارات ضدایرانی اخیر هیلاری کلینتون، نگاهی داشته به رویکرد جنگ طلبانه این نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تلاش وی برای جلب رضایت صهیونیست ها در کارزار انتخاباتی.

در ابتدای این تحلیل که زیر عنوان “هیلاری کلینتون: اگر من رئیس جمهور شوم، به ایران حمله خواهیم کرد” تنظیم و منتشر شده می خوانیم: کلینتون ایران را “تهدیدی علیه موجودیت اسرائیل” خوانده و گفته، امیدوار است آمریکا بتواند به توافقی با ایران دست یابد که “برنامه سلاح هسته ای” این کشور را محدود سازد.

هیلاری کلینتون می افزاید: اما حتی اگر ما به این توافق دست یابیم، هنوز هم مشکلات بزرگی از جانب ایران خواهیم داشت، از جمله حمایت این کشور از حزب الله لبنان و حماس و روند رو به رشد به دست گرفتن کنترل کشورهای منطقه توسط ایران و افزایش نفوذ این کشور.

گلوبال ریسرچ با انتقاد از اظهارات کلینتون درباره برنامه هسته ای ایران می نویسد: واقعیت این است که سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل می گویند، برنامه هسته ای ایران، هیچ بخش نظامی ندارد و هیچگونه مدرکی مبنی بر اینکه تهران به دنبال ساخت این سلاح هاست هم در دست نیست.

ناظران و کارشناسان غربی بر این باروند که حمله به ایران با پیامدهای نامشخصی برای آمریکا و متحدانش همراه خواهد بود و حتی می تواند برای منافع ایالات متحده فاجعه بار باشد.

این اندیشکده آمریکایی در ادامه به اظهارات جنگ طلبانه کلینتون در تلاش ناکام سال ۲۰۰۸ وی برای رسیدن به کاخ سفید اشاره کرده نوشت: وی به عنوان نامزد ریاست جمهوری سال ۲۰۰۸ آمریکا خطاب به همایش سالانه آیپک گفته بود: می خواهم ایرانی ها بدانند که اگر من رئیس جمهور شوم، به ایران حمله خواهیم کرد.

براین اساس، کلینتون در اظهاراتی توهین آمیز افزوده است: طی ده سال آینده و در زمانی که ممکن است ایرانی ها با تصمیمی احمقانه قصد حمله به اسرائیل را داشته باشند، ما قادر خواهیم بود آن ها را کاملا نابود سازیم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي