هک iPad توسط دانش آموزان دبستانی!

همه می دانیم که بچه های این دوره و زمانه تقریبا از همه چیز سر در می آوردند. اما فکر نکنم دیگه کسی به ذهنش برسه که بچه ها هم می تونند iPad رو به نوعی هک کنند. خبر زیر رو بخونید.

هک iPad توسط دانش آموزان دبستانی!, پورتال خبری فرهنگی گهر

 مقامات محلی لس آنجلس از اینکه دانش آموزان دبستان توانسته اند کنترل های امنیتی iPad را هک کنند تعجب کردند. در این مدرسه به بچه ها مژده داده شد که “برای شما بچه ها خبر های خوبی داریم. شما قرار است مشق شب خود را با iPad جدید که به شما هدیه می دهیم انجام دهید.”

فوق االعاده است!

“فقط توجه داشته باشید که شما قرار نیست با iPad خود از اینترنت استفاده کنید، پس لطفا iPad خود را هک نکنید!”

چطور ممکن است که این برنامه بی نقص مسئولان آموزش و پرورش لس آنجلس با مشکل روبرو شود؟

لس آنجلس تایمز در این خصوص گزارش می دهد:

زمان زیادی طول نکشید تا اینکه ۳۰۰ دانش آموز دبیرستان Theodore Rosevelt موفق شوند راهی برای هک کردن دستگاه iPad خود پیدا کنند.

ظاهرا هک کردن iPad کار زیاد سختی نبوده است. کاری که آنها انجام داده اند پاک کردن تمامی اطلاعات شخصی از روی iPad  بوده است تا دستگاه را به یک iPad معمولی که به راحتی می توان با آن به گشت و گذار در اینترنت پرداخت تبدیل کنند.

یکی از دانش آموزان این دبیرستان در خصوص هک iPad توضیح داده است. وی که Alfredo Garcia نام دارد به شبکه تلویزیونی KTLA-TV گفت: آنها این دستگاه را برای این هک کردند که با iPad خود در خانه هیچ کاری نمی توانستند انجام دهند. کارهایی که بچه ها با iPad خود قصد انجام آنرا دارند شامل: فیس بوک، توییتر، پاندورا و سایر کارهایی است که بچه ها از انجام دادن آنها لذت می برند.

هیچ کدام از مقامات محلی توقعی چنین اتفاقی را نداشته اند.

لس آنجلس تایمز گزارش داد که مسئولان مدرسه ممکن است جلوی توزیع iPad را بگیرند. آنها برنامه داشتند که امسال هر دانش آموز یک iPad داشته باشد. ممکن است که نرم افزار iPad را برای جلوگیری از هک شدن آن تغییر دهند و یا اینکه قابلیت اتصال به اینترنت را برای دانش آموزان مسدود نمایند.

منبع: worldit.ir

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي