همسرم باعث شده مهناز افشار عاشقم شود!

تاريخ : 22 آذر

مصرف شیشه در کشور و به خصوص در تهران مدت‌هاست که زنگ خطر را به صدا در آورده است و اگر چاره‌ای برای آن اندیشیده نشود آتش آن، دامن امنیت جامعه را خواهد گرفت.

همسرم باعث شده مهناز افشار عاشقم شود!, پورتال خبری فرهنگی گهر

اصلی‌ترین اثری که این ماده مخدر صنعتی دارد ایجاد توهم در مصرف کننده آن است و آمارها نشان می‌دهد بسیاری از جنایات در کشور توسط همین معتادان متوهم صورت می‌گیرد.

مدیرکل سابق پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر در گفت‌و‌گویی از برخی توهمات معتادان به شیشه می‌گوید که با آن‌ها مواجه شده است.

وی در این گفت‌وگو می‌گوید:

*یک نفر می‌گفت من قدرتی دارم که اگر دولت از قدرت من استفاده کند خیلی به جامعه خدمت می‌شود. می‌گفت به مسئولان بگویید من را ببرند به شهرهایی که خشکسالی است تا آنجا بگویم باران بیاید و سرسبز شود.

*یک نفر می‌گفت مردم ارزش من را نمی‌دانند. من وقتی در خیابان ولیعصر قدم می‌زنم همه درختان آنجا برای من تعظیم می‌کنند.

*یک نفر دیگر می‌گفت که برادرم با همسرم رابطه نامشروع دارد و من وقتی از پله‌های خانه بالا می‌روم او را می‌بینم که پایین می‌آید. این حرف‌ها در حالتی گفته می‌شد که برادر این فرد ۱۵ سال بود خارج از کشور زندگی می‌کرد و طی این مدت یک بار هم ایران نیامده بود.

*یک شیشه‌ای می‌گفت من انسان نیستم. یک طرفم خر است و طرف دیگرم سگ. انسان‌های دیگر را هم حیوانات دیگر می‌نامید. مادرش می‌گفت پسرم چشم برزخی پیدا کرده است؛ در صورتی که در توهم کامل بود.

*یک راننده وانتی هم توهم زده بود که مهناز افشار عاشق اوست و همسر و مادرزنش در ایجاد عشق این دو با هم دست به یکی کرده‌اند.

 

 

منبع: همشهری جوان

 

گردآوری: گروه خبر گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي